اخبار 2414 روز پیش
بدون دیدگاه

رابطه نامشروع زن شوهردار با پسر نوجوان در اتومبیل

رابطه نامشروع زن شوهردار با پسر نوجوان در اتومبیل باعث شد این زن هوس باز بازداشت شود.


مادر یک بچه 3ساله در مارشال میسوری بعلت برقراری رابطه جنسی نامشروع به یک پسر 17 ساله در ماشینش بازداشت شد.”داستی داون مک گرو” که در سرویس خدمات جوانان باترفیلد کار می کند، جلوی چشم بچه هایی که در ماشینش بودند، در صندلی عقب ماشین خود، اقدام به برقراری رابطه جنسی با یکی از آنها می کرد.

گفته شده که این مادر 31 ساله، یک ژاکت بین بالش های صندلی ماشین قرار می داده تا اجازه ندهد بچه ها همه چیز را ببینند.چندتن از شاهدان به پلیس گزارش دادند که این زن در مکان های مختلفی از جمله پارک و ماشینش اقدام به رابطه جنسی با این پسر می کرد.

مک گرو، زمان بازجویی توسط پلیس، منکر هرگونه فعالیت نامناسب با این نوجوان شد و مدعی شد با این نوجوان یک رابطه “مادر و فرزندی” داشته است.بر اساس گزارش پلیس: این نوجوان نیز زمانی که تحت بازجویی قرار گرفت، گفته که آنها یک رابطه “مادر و فرزندی” باهم داشتند.
9 سال است که مک گرو با همسرش دیوید ازدواج کرده، وی در سال 1999 از دبیرستان کرست ریج فارغ التحصیل شد و صدها عکس از خانواده جوان خود را روی سایت های اجتماعی پست کرده است.

مک گرو، طبق اظهاراتی در مورد کارش بعنوان پرستار بچه هایی که به سن قانونی نرسیده اند، این مطلب را روی فیس بوک ارسال کرده است: “من در باترفیلد کار می کنم و شغلم را دوست دارم، این کار بعضی روزها مشقت بار است اما در پایان روز می دانم چه کاری باید انجام دهم.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *