اخبار 2120 روز پیش
10 دیدگاه

کاپیتان با معرفت | یک خاطره جالب و خواندنی از مهدی کیانی با دختر خانم تبریزی

چند روز پیش یکی از مخاطبان “گردشگر آنلاین” از تبریز خاطره کوتاه و در عین حال جالبی از مهدی کیانی که مربوط به چند فصل پیش است برایمان ارسال کرده که بد ندیدیم آن را منتشر کنیم.

اوبرایمان نوشته:”

چند فصل پیش در یکی از بازیهای تراکتور که میزبان بود به همراه دختر 5 ساله ام برای دیدن بازی به سمت ورزشگاه یادگار رفتیم.

متاسفانه به دلیل همراهی دختر کوچکم با این که دو بلیط هم تهیه کرده بودم اما اجازه ورود به ورزشگاه را به ما ندادند و ما پشت درب ورزشگاه ماندیم.

دخترم نیوشا یکی از طرفداران سفت و سخت تراکتور است و همیشه به من می گوید” بابایی چرا مرا به ورزشگاه نمی بری”

بگذریم به اصرار دخترم آن روز تا اواخر بازی ماندیم تا بازیکنان را ببینیم.

بازیکنان سوار اتوبوس شدند و اتوبوس به سمت بیرون ورزشگاه حرکت کرد و وارد راه خروجی شد. دخترم نیوشا لباس قرمز رنگی به تن داشت و صورتش را ماند پیراهن تراکتور رنگ کرده بود.

وقتی اتوبوس از کنارمان رد شد-چون سرعت کمی داشت- بازیکنان را به دخترم نشان دادم. اتوبوس اما چند متر آن طرف تر ایستاد و مهدی کیانی از آن پیاده شد.

کاپیتان متعصب تراختور دو عدد میوه موز به هممراه داشت و به سمت ما آمد. او پس از سلام و احوال پرسی دخترم را نوازش کرد و میوه ها را به او داد.

خودش به ما دخترتان را دیدم که چطور با علاقه به ما نگاه می کرد به از راننده خواستم نگه دارد. آمدم از شما تشکر کنم و با شما عکس یادگاری بگیرم.

او کنار من و دخترم ایستاد و با موبایل خودش با ما عکس گرفت من هم همین کار را کردم. کیانی دختر 5 ساله ام را بغل کرد و من از آنها عکس گرفتم. بعدش از ما معذرت خواست و گفت چون اتوبوس معطل می شود باید زودتر برگردم.

آن روز دخترم از ته دل خوشحال شد و من خوشحالی را به وضوح در چشمانش می دیدم.

برای مهدی کیانی عزیز هرجا که هست آرزوی موفقیت می کنم…

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. میلاد گفت:

    عالی بود یاشاسین کاپیتان کیانی و یاشاسین هواداران باغیرتمون

  2. تراختورچی گفت:

    کیانی کوه غیرت

  3. سحر گفت:

    مهدی تمدید کن

  4. سجاد گفت:

    درود بر غیرتت کاپیتان درود بر شرفت

  5. رضا گفت:

    با اینکه متن خوبی بود وک خوشم آمد و با اینکه متن واقعی هس یا ساخته پرداخته ذهن نویسنده هس کاری ندارم ولی مهدی کیانی کاپیتان ما بود و زحمت زیادی کشیده در مقابلش پول خوبی گرفته و شهرت و جایگاه خوبی بین هوادارای تراختور داره پس احساسی نشویم که این احساسات بلای جان تیممان هس اگه کیانی موند دستش درد نکنه اگه رفت بسلامت

  6. آرتین گفت:

    کسی که بخاطر پول دم از غیرت میزند در تراختور جایی ندارد هیچ کس حتی کیانی/دیگه دور بازیکن سالاری تموم شد هیچکس از تراختور بالاتر نیست ما عاشق تراختوریم نه شخص ،یاشاسین تراختور، یاشاسین آذربایجان

  7. علی گفت:

    مسائل احساسی نباید باشه چشم روی واقعیت و حقیقت ببندیم. بازیکن برای خودش کارویژگی داره. پول میگیره برای همین. اینکه بگه عاشق تیمم پشت پرده با قلعه نویی بشینه مذاکره کنه بعدش بگه پولم رو ندید میرم نشانه آماتور بودن و سوء استفاده از احساسات هوادار هست. الحمدالله یه مالک ثرتمند تراکتور رو خریده پولش رو که نمیخواستن بخورن پس ادعاهای تراکتور تراکتورش چی شد؟ به غیر از این هست که بازیکنانی مثل کیانی کیانی در تراکتور بازیکن شدن؟ اینکه منت بذارن صورت خوبی نداره و ضایع کردن همه کارهایی هست که برای تیم کرده. بازیکن سالاری و مربی سالاری و لیدر سالاری و چیزهایی شبیه این در تراکتور برافتاده. سالار فقط تراکتور هست والسلام. کسی که نمیتونه با شرایط جدید جور دربیاد اصراری برای موندنش نیست. به سلامت.

  8. سهند گفت:

    سلام اینا جای خود
    اما یادتون باشه بازیچه اینا نسیم
    اینا پول گرفتن تا بازی کردن
    رفتار عوام فریبانه اینا رو دریابید
    همین کیانی کم تو تیم ادا اصول نداره
    از چاقو کشی تو رختکن با عارف آقاسی و غیره
    بذارید بره پیش قلعه نوعی کم توپ لو نداده
    ضررش از منفعتش
    زیاده

  9. امید گفت:

    ابراهیمی و ایران پوریان و کیانی را از دست دادیم و بازیکنانی که گرفته شده بازیکنان معمولی هستند! تیم تا حال که قوی نشده هیچ بسیار ضعیفتر هم شد واقعا تراختور چه بازیکنانی میخواد بگیره که از جدا شده ها قویتر باشن؟ این روند علامت خوبی برای تراختور نیست بازیکن حقشو میخواد

  10. طرفدار تراکتور گفت:

    سلام اقای کیانی درست که برای تراکتور از جان مایه گذاشتی و…برای همین در بین هواداران محبوب هستیی و… ضرب المثل های زیادی داریم اخه شما چرا.. بنده خدا بیچاره مهندس زنوزی 10روز بیشتر نیست تیم تحویل گرفته خدا می داند چقدر زحمت کشیده چقدر دردسر کشیده تا تیم را مشخص کند دور دنیا را میگرده تیم بسازد قهرمان ایران کند بجای اینکه کمک کنی پای مهندس می کشی تازه می دانی سپاهان استقلال وپرسپولیس رقب هستن واقعاکه