اخبار 1049 روز پیش
1 دیدگاه

برنده اولین مناظره انتخابات چه کسی بود؟

پس از پایان مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری نظرسنجی درباره برنده این مناظره آغاز شده است. در این مناظره با موضوع اقتصادی کدام کاندیدا موفقیت بیشتری داشت؟

تجارت نیوز:پس از پایان مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری نظرسنجی درباره برنده این مناظره آغاز شده است. در این مناظره با موضوع اقتصادی کدام کاندیدا موفقیت بیشتری داشت؟

سایت‌ها و کانال‌هایی پس از این مناظره اقدام به نظرسنجی کرده‌اند.

سایت عصر ایران با حدود ۴۹ هزار نفر مشارکت‌کننده نتایج این نظرسنجی را این طور اعلام کرده که نفر اول ابراهیم رئیسی با کسب حدود ۶۲ درصد آرا و نفر دوم عبدالناصر همتی با کسب ۲۲ درصد آرا بوده است.

اما خبرگزاری ایسنا در نظرسنجی خود هرچند به تعداد مشارکت‌کننده‌ها اشاره نکرده اما بیشترین آرا را متعلق به عبدالناصر همتی می‌داند. در این نظرسنجی نفر دوم که بیشترین رای را آورده، ابراهیم رئیسی است.

سایت خبرآنلاین هم نظرسنجی‌ای را برای مخاطبان خود فعال کرده که تاکنون میزان مشارکت‌کنندگان مشخص نیست اما نتایجی مشابه ایسنا داشته است. نفر اول بیشترین آرا را عبدالناصر همتی با ۶۲ درصد آرا و نفر دوم بیشترین آرا را ابراهیم رئیسی با ۲۱ درصد آرا داشته است.

در بین کانال‌های تلگرامی نیز در نظرسنجی کانال روزآروز با چهار هزار شرکت‌کننده هرچند ۵۹ درصد گفته‌اند اهمیتی ندارد اما عبدالناصر همتی با ۲۵ درصد آرا بیشترین میزان رای را داشته است. نفر دوم هم رئیسی با کسب ۵ درصد آرا بوده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محمد گفت:

    اکثر کسانی که به رئیسی میخواهند رای بدهند خیلی اهل قیل وقال نیستند ولی طرفداران دولت سوم روحانی خیلی جار جنجال در فضای رسانه به راه میاندازند