اخبار 1317 روز پیش
بدون دیدگاه

اولین واکنش امبر هرد به اتهام بدحجابی در مسجد استانبول

ستاره‌ فیلم «آکوامن» به استفاده‌ سهل‌انگارانه از روسری در یک مکان مذهبی متهم شده است.

امبر هرد که به خاطر پوششش در حین بازدید از مسجدی در استانبول با انتقاد مواجه شده بود سرانجام واکنش نشان داد. هرد با به اشتراک گذاشتن مقاله‌ای در مورد این اعتراضات در صفحه‌ی توئیتر خود نوشت: «مساجد مکان‌هایی واقعی‌اند. مثل موزه‌ها و کلیساها.»

ستاره‌ی فیلم «آکوامن» به استفاده‌ی سهل‌انگارانه از روسری در این مکان مذهبی متهم شده است. پس از آنکه هرد تصاویر بازدید خود از مسجد را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت یکی از کاربران او را به رفتار «مصنوعی» متهم کرد و کاربری دیگر ادعا کرد که او از حجاب و روسری به عنوان اکسسوری مد استفاده کرده است. او در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشته بود: «روزم را با پرسه‌زنی اطراف مسجد جادویی استانبول گذراندم و شیفته‌ی این شهر زیبا شدم…»

هرد در واکنش به مقاله‌ای که مستقیماً به او ارجاع داده بود نوشت: «نه. ظاهراً هر کسی که برای «نوشتن» این مقاله پول داده به اندازه‌ی کافی خرج نکرده. مسئله را ساده‌(تر) می‌کنم: مساجد مکان‌هایی واقعی‌اند. مثل موزه‌ها و کلیساها. روسری‌ها هم همین‌طور (بعضی اوقات برای ورود لازم است پوشیده شوند.) معما حل شد.»

به گزارش ۳۰نما، هرد و همسر سابقش «جانی دپ» اخیراً در دادگاه لندن که انتظار می‌رود که حکم نهایی اواخر سپتامبر اعلام شود حاضر شده بودند. این دو ژانویه آینده نیز باید در ایالات متحده در دادگاه حاضر شوند. دپ نشریه‌ی سان و واشینگتن پست را متهم به نشر اکاذیب و لطمه زدن به شهرتش کرده است. دپ امیدوار است که دادگاه سه‌-هفته‌ای او در لندن برای نشریه‌ی سان که او را به خشونت خانگی متهم کرده، به پرداخت غرامت ۳۵۰ هزار پوندی منتهی شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *