اخبار 1333 روز پیش
بدون دیدگاه

ازدواج شان پن با دختری که ۳۰ سال از خودش کوچکتر است

شان پن، همسر سابق مدونا با لیلا جورج ۲۸ ساله که دختر وینسنت دنافریو، ستاره فیلم “غلاف تمام فلزی” است ازدواج کرد.

ایران آرت: شان پن ستاره‌ ۵۹ ساله‌ی فیلم‌های “شیر” و “۲۱ گرم” با “لیلا جورج” ۲۸ ساله ازدواج کرد. ایرنا مداووی همسر مایک مداووی تهیه‌کننده‌ “قوی سیاه” جمعه شب گذشته در صفحه‌ اینستاگرامش ازدواج این دو را تبریک گفته و می‌نویسد:‌ “بسیار خوشحالیم که لیلا جورج و شان پن با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. دوست‌تان داریم.” و اضافه می‌کند: “شما برای بودن در کنار هم آفریده شده‌اید. خدا پشت و پناه شما و خانواده‌ای که به آن پیوسته‌اید. اعلام ازدواج پن.”

مداووی تصویری که به نظر یک حلقه‌ی ازدواج می‌رسد را نیز در اینستاگرامش منتشر کرده است. پن و جورج هفته‌ گذشته در مالیبو به همراه هاپر فرزند پن دیده شده بودند. جورج دختر “وینسنت د‌‌نافریو” ستاره‌ فیلم “غلاف تمام فلزی” است. پن پیش‌تر با “رابین رایت” و “مدانا” ازدواج کرده بود.

به گزارش 30نما، “شان پن” سال گذشته در فیلم “استاد و دیوانه” در مقابل “مل گیبسون” و “ناتالی دورمر” جلوی دوربین رفت. این فیلم به کارگردانی “فرهاد صفی‌نیا” با بودجه‌ی ۲۵ میلیون دلاری ساخته شد و با فروش ۶.۲ میلیون دلاری به شکست انجامید.

پن در ماه ژوئن در مصاحبه به “هاوارد استرن” گفته بود که قرار گذاشتن با او ساده نیست: “از این مسئله‌ آگاهم که دوست داشتن من اغلب دشوار است. گاهی فکر می‌کنم که رابطه‌ی عاشقانه‌ای با بشریت دارم اما کارم در ارتباط برقرار کردن با انسان‌ها خوب نیست.” او در بخش دیگری از مصاحبه گفته بود: “[لیلا جورج] مرا بهتر از خودم می‌شناسد، این بدان معنا نیست که با عقایدش موافق هستم اما قطعاً آن‌ها را جالب می‌دانم… او همان زن زندگی من است.”

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *