اخبار 1537 روز پیش
بدون دیدگاه

فوتبالیست سرشناس همسر دوستش را در استخر غسل تعمید داد!/عکس

آلیسون بکر، دروازه بان لیورپول، روز گذشته مونیک سالوم، همسر فرد، که در باشگاه منچستریونایتد رقیب اوست را غسل تعمید داد.

سیمرغ نوشت:این دو بازیکن در تیم ملی برزیل هم تیمی هستند و هر دو به عنوان کاتولیک های معتقد شناخته می شوند که بارها در حال دعا کردن در زمین فوتبال نیز دیده شدند. آلیسون چند روز قبل در مراسمی روبرتو فیرمینو را نیز غسل تعمید داده بود و روز گذشته این کار را برای همسر فرد نیز انجام داد و در یک استخر با روشی سنتی این مراسم شکل گرفت.

مونیک سالوم با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از این اتفاق خبر داد. در این ویدیوی یک خواننده نیز دیده می شود و آلیسون به سختی تلاش می کند که جلوی اشک های خود را بگیرد و کاملا مشخص است که این دروازه بان 27 ساله بسیار احساساتی شده است.

مونیک درباره این مراسم نوشت: ” امروز!روزی که همیشه در قلب و روح من باقی خواهد ماند. روزی که به عیسی مسیح پیوستم، حضور او را حس کردم و حس کردم که این قطعی ترین و مهمترین تصمیم زندگی من بوده است. نمی توانم به اندازه کافی از دوستانم ناتالیا بکر و آلیسون بکر که من را به زندگی با مسیح معرفی کردند، تشکر کنم. سپاسگزارم که حس عشق واقعی را به من دادید. شما یک نعمت در زندگی ما هستید. از خدا متشکرم که شما را در زندگی ما قرار داد. من بنده تو هستم! “

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *