اخبار 1753 روز پیش
بدون دیدگاه

مردم ایران ما شما رو خیلی دوست «داشتیم»!

انگار همه کارها در این کشور لَنگ سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کاناداست که گفته می‌شد در ظاهر برای اکران فیلم سینمایی قانون مورفی است اما در باطن برای تولد فرزندشان در کاناداست.

یکی چرتکه دست گرفته و با دلار فلان قیمت و یورو بهمان، هزینه تولد دخترخانم رامبد را در کاناداحساب کرده مثلا ۵۰۰ میلیون تومان. دیگری نشسته آرشیو برنامه‌های خندوانه را درآورده و تعداد تکرار جمله: «مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریمِ» رامبد جوان را درآورده و بعدش نتیجه گرفته که: «مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داشتیم». آن دیگری به بهانه این بهانه، آمار بازیگرانی که فرزندشان را در خارج به دنیا آورده اند را درآورده: فریبا نادری، مهناز افشار، بنیامین بهادری، روناک یونسی، محسن تنابنده، شیلا خداداد، سام درخشانی و…

حتی یکی آمده و آمار محرمانه‌تری به دست آورده که چندین نفر از آقازاده‌هایی که این روزها سوار خوروهای میلیاردی می‌شوند و در محله‌های بالا شهر تهران جولان می‌دهند و یا فلان آقازاده‌ها که در حال برنامه‌ریزی برای اختلاس و پول‌شویی و… هستند هم در خارج از کشور به دنیا آمده و دوتابعیتی هستند. خلاصه یک عده‌ای درگیر درآوردن چنین آمار و عده دیگری درگیر خواندن آن هستند.

خب این هم موجی است که می‌گذرد. موج امروز رامبد جوان و نگار جواهریان هم تمام می‌شود، مثل موجی که برای بنیامین بهادری، مهناز خانم افشار، سام درخشانی و… ایجاد شد و به سرعت هم تمام شد.

چشم بر هم بزنید فصل جدید خندوانه آغار خواهد شد، آقا رامبد ملتی را که در استودیو خندوانه نشسته‌اند از سر اجبار و اختیار وادار خواهد کرد که در پاسخ این جمله معروفش: «مردم ایران ما شما رو خیلی دوست داریم» بارها و بارها به صورت کشیده و بلند تکرار کنند: «خیلی، بابا خیلی».

خبرآنلاین

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *