اخبار 2421 روز پیش
بدون دیدگاه

سراب‌های شایان و کانی صفر ثلاث باباجانی ساماندهی می‌شوند

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از ساماندهی سراب های شایان و کانی صفر ثلاث باباجانی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سمیه حیدری در جریان بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان مرزی ثلاث باباجانی اظهارکرد: سراب کانی صفر منطقه قلخانی ثلاث باباجانی و سراب شایان دهستان میرآباد این شهرستان در راستای افزایش ظرفیت های گردشگری روستایی ساماندهی می شوند.

حیدری افزود: این طرح در راستای برنامه ریزی به منظور توازن منطقه ای و افزایش پتانسیل های گردشگری به منظور اشتغالزایی در مناطق روستایی و توسعه نیافته و برای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و شناسایی فرصت های جدید سرمایه گذاری از مناطق و جاذبه های گردشگری انجام گرفته است.

معاون سرمایه گذاری و طرح های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه توسعه زیرساختهای گردشگری را از ارکان توسعه پایدار منطقه برشمرد و برای اجرای این طرح با همکاری فرمانداری و بخشداری اعلام آمادگی کرد.

وی یادآور شد: استان کرمانشاه با چهار هزار اثر شناخته شده و 2200 اثر ثبت ملی شده و یک اثر جهانی شده از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است.

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *