lead 1892 روز پیش
بدون دیدگاه

اجازه‌ دادم آقای حیرانی چندبار به من تجاوزکند!/جنجال خانم‌ دستیار کارگردان(عکس)

راج‌کومار حیرانی کارگردان پرکار بالیوودی و آخرین نام ملحق شده به جنبش ضد تجاوز معروف به هشتگ من هم به تجاوز جنسی متهم شد.

ایران آرت نوشت:در این اتهام یک زن ادعا کرده که طی یک دوره 6 ماهه از ماه مارس(اسفند ماه) تا سپتامبر(شهریور) 2018 و در مراحل پس تولید فیلم سانجو، راج‌کومار حیرانی چندین بار و در چندین مرحله مجزا به او تجاوز کرده است.

این زن که دستیار حیرانی در فیلم سانجو بوده در یک ایمیل نوشته که حیرانی ابتدا به او پیشنهاد رابطه داده، سپس در تاریخ 9 آوریل 2018 در خانه خود که محل کارش نیز محسوب می‌شده، به او تجاوز کرده است.

این زن اظهار داشته که در آن زمان پدرش از یک بیماری رنج می برده و شدیداً به درآمد و مبلغ قرارداد کاری‌اش در آن پروژه برای درمان پدرش نیاز داشته است و به این سبب در آن زمان در این مورد مجبور به سکوت بوده که احیانا از سوی کارگردان از کار بیکار نشود.

در حال حاضر حیرانی از طریق وکیل خود آناند دسایی تمام اتهامات را رد کرده و اظهار کرده که این ادعاها واهی و نادرست بوده و گمراه کننده است.

همچنین در این گزارش، حیرانی پرینتی از پیام‌ها و ایمیل‌هایی که طی 6 ماه کار با این خانم داشته برای نشان‌ دادن عادی و حرفه‌ای بودن روابط تهیه و ارائه کرده است.

جذاب ترین،پربیننده ترین و داغ ترین لینک ها را اینجا ببینید

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *