sportnews 1899 روز پیش
1 دیدگاه

شایعه یا واقعیت درباره تراکتورسازی

مدیر برنامه‌های رضا قوچان‌نژاد مذاکره با باشگاه تراکتورسازی تبریز را تکذیب کرد.

شفقناورزشی نوشت: محمود رضا فاضلی مدیر برنامه‌های رضا قوچان‌نژاد مذاکره این بازیکن با زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز را در گفت‌و‌گو با سایت برنامه نود تکذیب کرد و گفت: «قوچان‌نژاد در تمرینات تیم باشگاهی‌اش آپوئل قبرس حضور دارد و این خبرها صحت ندارد».

فاضلی که به عنوان مدیر برنامه اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و مسعود شجاعی در گذشته با زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی به توافق رسیده، درباره مذاکرات مالک باشگاه تراکتورسازی با خودش برای جذب قوچان‌نژاد توضیح بیشتری نداد.

رضا قوچان نژاد تصویر جدیدی از خود در صفحه اینستاگرام منتشر کرده است. در شرایطی که بحث حضور او در فوتبال ایران و حضور در پرسپولیس یا تراکتورسازی هنوز داغ است، این پست با واکنش های زیادی کاربران فضای مجازی همراه بوده است. البته اغلب پرسپولیسی ها از اینکه او به خاطر مسائل مالی به ایران نیامده از این مهاجم انتقاد کرده اند اما بعضی هم از گوچی خواسته اند که در تصمیمش تجدید نظر کند و پرسپولیسی شود. این در حالی است که هواداران تراکتوسازی هم با حضور پررنگ در صفحه اینستاگرامی مهاجم سابق تیم ملی از او خواسته اند که به تیم تبریزی بپیوندد.

در شرایطی شایعات حضور قوچان نژاد در فوتبال ایران هنوز وجود دارد که به نظر می رسد این بازیکن قصدی برای حضور در لیگ برتر ایران ندارد و می خواهد همچنان در اروپا به فوتبال خود ادامه دهد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سیامک گفت:

    آقای قوچان نژاد بازیکن بسیار خوبی هستند ولی نیازی نیست تراختور وقت زیادی برای ایشان صرف کند اگر توافقی حاصل نگردید، فرد دیگر سریعا انتخاب و به تیم اضافه گردد زمان بزرگترین دشمن تراختو راست