news 1921 روز پیش
بدون دیدگاه

زیباترین دختر جهان عاشق میثاق بهادران پسر ایرانی/تصاویر

در اینکه پسران ایرانی در تمام دنیا جذاب و دلربا هستند که شکی نیست چرا که دیده شده و شنیده شده که ستارگان دنیا همیشه با دیدن یک پسر ایرانی هوش خود را از دست میدهند و عاشق پسر ایرانی میشوند .

برای مثال میتوان به عشق ابرو خواننده معروف ترکیه ای به یک پسر ایرانی یا عشق ایرینا شایک نامزد بازیکن معروف دنیا کریستین رونالدو به مدیر برنامه های ایرانی اش اشاره کرد .

اخیرا خبر جدیدی از فیلیپین منتشر شده است که در آن ذکر شده که پیا آلونزو ورتزباخ Pia Alonzo Wurtzbach زیباترین دختر دنیا در سال 2015 با عنوان دختر شایسته جهان عاشق پسر ایرانی به نام میثاق بهادران که بازیکن تیم ملی فوتبال فیلیپین است شده است .
رسانه های فیلیپینی از قصه عاشقانه دختر شایسته سال 2015 دنیا با بازیکن دورگه تیم ملی فیلیپین نوشته اند.

میثاق بهادران، گلزن دورگه تیم ملی فیلیپین باز در راس اخبار این کشور قرار گرفته است. بازیکن سال 2015 این کشور که برای تیم ملی فیلیپین و توماس داولی سرمربی آمریکایی شان خوش درخشیده و گل های زیادی در رقابت های انتخابی جام جهانی زده است، در این کشور یک ستاره است.

این دندانپزشک ایرانی- فیلیپینی که مادری فیلیپینی دارد و مدام در مسیر تهران به مانیل است، در تهران و در سنین جوانی فیلم بازی کرده و با سحر زکریا جلوی دوربین رفته است و بعد به همراه پدرش به فیلیپین برگشته تا آنجا درسش را ادامه دهد و پزشکی بخواند.

او که فوتبال هم دوست داشته از طریق تیم دانشگاهش پیشرفت کرده و حالا با گل هایش در سن 28 سالگی، ستاره فوتبال فیلیپین شده است. میثاق که هر بار به ایران می آید در تمرینات تیمهای استقلال یا نفت تهران حاضر می شود تا آماده بماند، این روزها نه برای فوتبال که برای قصه ای عاشقانه در راس اخبار رسانه های فیلیپین قرار گرفته است.

پیا آلونزو ورتزباخ Pia Alonzo Wurtzbach دختر دو رگه آلمانی – فیلیپینی که در سال 2015 توانست در رقابتی نزدیک با رقبای آمریکایی و کلمبیایی اش، زیباترین دختر جهان و دختر شایسته سال جهان شود.
اینکه پیا عکسی از میثاق در اینستاگرامش منتشر کرده و از او خواسته برایش گل بزند و از رابطه صمیمی شان گفته، این دو را در صدر اخبار رسانه های این کشور قرار داده است. اینکه احتمالا قرار است بزودی اتفاقات جدیدی در زندگی شان بیفتد و به آمریکا بروند. البته میثاق فعلا سخت درگیر بازی های انتخابی جام جهانی با تیم کشورش است. آنها برای اولین صعود به مرحله نهایی و صعود به جام ملتهای آسیا می جنگند. اتفاقی که رخدادی بزرگ در تاریخ ورزش شان می شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *