تیام
rss 1947 روز پیش
بدون دیدگاه

فوق ستاره استقلالی در رادار تراکتورسازی ؛ بمب آبی ها در تبریز منفجر می شود!

تراکتوری ها به دنبال جذب مامه تیام بازیکن فصل گذشته تیم استقلال تهران هستند.

جام نیوز نوشت:بر اساس اخباری که از باشگاه تراکتورسازی تبریز به گوش می رسد یکی از منابع خبری نزدیک به این باشگاه عنوان کرده است که چند بازیکن ارزنده خارجی در رادار این باشگاه پرطرفدار تبریزی قرار دارد و حتی نام مامه تیام هم در میان آنها دیده می‌شود.مامه تیام گلزن سابق استقلال تهران که به عضویت تیم عجمان در آمده و این روزها در این تیم توپ می زند، درخشش قابل توجهی را برای این تیم نتوانسته از خود نشان بدهد و فصل چندان موفقی تا اینجای کار نداشته ولی عملکرد فوق‌العاده فصل گذشته او با آبی پوشان پایتخت همچنان باعث گردیده که مشتریان دست به نقدی برایش وجود داشته باشد.

البته معلوم نیست که این بازیکن سیه چرده قصد بازگشت مجدد به کشورمان را دارد یا نه اما به هر حال وی یکی از گزینه‌های اصلی برای جذب در نیم فصل بعدی برای سرخپوشان تبریزی است.

مطرح بودن این گزینه برای تراکتوری ها در حالی است که در روزهای اخیر نیز شایعاتی از مذاکره استقلالی‌ها با استوکس به گوش می رسد که حسابی هواداران قرمزهای تبریز را شاکی کرده و به همین دلیل از صحبت‌هایی که پیرامون مذاکره با تیام عنوان شده با استقبال آنها روبرو شده است. باید دید نیم فصل دوم بازهم شاه ماهی نقل و انتقالات را در لیگ برتر خواهیم دید یا نه.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *