اخبار 1958 روز پیش
بدون دیدگاه

جدال مدعیان بر سر شاه ماهی انتقالات/ جنگ پرسپولیس و تراکتور بر سر مهاجم جنجالی

در آستانه انتقالات نیم فصل شایعات بزرگی شکل گرفته است.

جدال مدعیان بر سر شاه ماهی جوان

شاید کمتر بازیکن جوانی بوده که نامش در سالهای اخیر به اندازه یونس دلفی در فوتبال ایران شنیده شده است و آن هم در حالی که این بازیکن در هیچ از دو تیم پرطرفدار پایتخت یا دیگر تیم های مدعی توپ نمی زند.

حالا در آستانه نقل و انتقالات نیم فصل هم نام دلفی به عنوان یکی از گزینه های جذاب فصل نقل و انتقالات مطرح شده و از چندین باشگاه از جمله استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان به عنوان مشتریان این بازیکن نام برده می شود.

این در حالی است که دلفی مذاکراتی هم با باشگاه های اروپایی از جمله پی اس وی آیندهوون داشته و امیدوار است که به اروپا ترانسفر شود. با این حال، احتمال حضور او در یکی از تیم های مدعی لیگ حداقل برای نیم فصل دوم هم کم نیست و این مسئله باعث شده که رقابتی سنگین بر سر این گزینه جوان شکل بگیرد.

لیست خرید برانکو با حضور طارمی

با پایان نیم فصل پرسپولیسی ها به دنبال تقویت تیم خود بعد از پایان دوران محرومیت هستند. بر همین اساس، قرار است که برانکو لیست بازیکنان مورد نظرش برای نیم فصل دوم را روز شنبه در اختیار باشگاه بگذارد تا خیلی زود نسبت به خرید آنها اقدام شود.

در این میان گفته می شود که مهدی طارمی هم در این لیست حضور دارد و برانکو خواهان بازگرداندن مهاجم جنجالی سابق پرسپولیس به این تیم است.

علیپور و منشا در نیم فصل اول نتوانسته اند انتظارات برانکو را برآورده کنند و همین مسئله باعث شده که این مربی کروات به فکر بازگرداندن طارمی باشد. برانکو اخیرا گفته بود که تکلیف بازگشت این مهاجم به پرسپولیس در چند روز آتی مشخص خواهد شد و باید ببینیم که مذاکرات پرسپولیس و طارمی به کجا خواهد رسید. این در حالی است که گفته می شود تراکتورسازی هم به طارمی یک پیشنهاد نجومی ارائه داده است.

یک گزینه خروج پیش بینی نشده در لیست شفر

به نظر می رسد که شفر تمایلی به استفاده از مهدی قائدی در نیم فصل دوم ندارد.

بازیکن جوان استقلال در بازی برابر پدیده هم جایی در لیست تیم شفر نداشت تا شایعات در مورد جدایی این بازیکن از استقلال در نیم فصل دوم به اوج برسد. به نظر می رسد با توجه به عملکرد نه چندان خوب قائدی و همچنین ترافیک خط حمله استقلال، شفر دیگر تمایلی به حضور این بازیکن در نیم فصل دوم در استقلال ندارد بر همین اساس، گفته می شود که باشگاه استقلال قصد دارد که این بازیکن جوان را به صورت قرضی در نیم فصل دوم به یک باشگاه دیگر واگذار کند تا هم بر تجربه های وی افزوده شود و هم از ترافیک بازیکنان استقلال از نیم فصل دوم کاسته شود.

پیشنهاد نجومی تراکتور به گزینه برانکو

سرخپوشان تبریزی که این روزها زیر نظر زنوزی و بخش خصوصی اوضاع مالی خوبی دارند قصد دارند ضعف‌های تیمشان را در پنجره زمستانی پوشش داده تا با تیمی کامل‌تر و قدرتمندتر از گذشته در ادامه مسابقات شرکت کنند.

گفته می شود تراکتورسازی در حال حاضر برای جذب طارمی پیشنهادی نجومی و جذاب ارائه داده و حاضر شده برای خرید این مهاجم ۱۲ میلیارد تومان پرداخت کند. مبلغی که اگر صحت داشته باشد بعید است مانعی بر سر این انتقال باقی بگذارد.

جدیدترین گزینه زنوزی برای تراکتورسازی؛ قاتل پرسپولیس در ایران!

تراکتورسازی برای تقویت خط حمله خود، گزینه‌های بزرگی را مدنظر قرار داده است و در جدیدترین نامی که مطرح شده آنها خواهان به خدمت گرفتن مهاجم سرشناس الهلال هستند.

پس از جدایی استوکس، نام‌های فراوانی برای جانشینی او در ترکیب تراکتورسازی مطرح شد، بازیکنانی مانند طارمی، قوچان‌نژاد و … که تقریبا همه این اسامی، به نوعی به تراکتورسازی لینک شده‌اند، اما جدیدترین نامی که پیرامون تیم اول تبریز مطرح شده است یک گزینه آشنا و جذاب است. عمر خربین! ستاره سوری الهلال.

بمب نیم فصل؛ شایعه بزرگ از تراکتورسازی صحت دارد؟

در آستانه شروع نقل و انتقالات زمستانی یک شایعه عجیب در فوتبال ایران شکل گرفته است؛ شایعه حضور یحیی توره در تراکتورسازی.

یحیی توره اخیرا به همکاری خود با المپیاکوس یونان پایان داد. فسخ قرارداد بازیکن سابق بارسلونا و منچسترسیتی باعث شده که یک شایعه عجیب شکل بگیرد مبنی بر حضور این بازیکن در فوتبال ایران و تراکتورسازی.

تراکتورسازی با مالکیت جدید و با خریدهای نجومی تابستانی اش توانسته به عنوان تیمی متمول در فوتبال ایران معرفی شود اما بعید است که این باشگاه هم توانایی پرداخت دستمزد نجومی برای جلب رضایت توره و خرید این بازیکن سرشناس را داشته باشد. شایعه حضور توره در تراکتور در حالی مطرح شده که این بازیکن ساحل عاجی چندین پیشنهاد از لیگ های حاشیه خلیج فارس و همچنین لیگ چین دارد که قطعا پیشنهادهایی بسیار بالا هستند و کار تراکتور برای رقابت با آنها دشوار.

البته اخیرا ایجنت توره فاش کرد که وی به دنبال حضور در فوتبال آسیا نیست و علی رغم داشتن پیشنهادهایی نجومی ترجیح می دهد که کار خود را در فوتبال اروپا ادامه دهد و احتمالا در صورت داشتن پیشنهاد مناسب به لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *