احسان حاج صفی
اخبار 2044 روز پیش
بدون دیدگاه

حاج صفی در رادار مالک تراکتورسازی؛زنوزی چند میلیون تومان پیشنهاد داد؟/حاح صفی چقدر؟

آخرین اخبار در مورد احسان حاج صفی که به نظر مورد توجه سرمربی تیم فوتبال المپیاکوس قرار ندارد، انتقال قرضی یک ساله به سپاهان بود؛ البته این موضوع منوط به اخذ رضایت باشگاه یونانی توسط سپاهان بود که هنوز اتفاقی جدی ای در این خصوص رخ نداده است.

در این میان محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی نیز وارد عمل شده و پیشنهاد خود برای جذب حاج صفی را به این بازیکن ارائه داده است.

گویا شب گذشته زنوزی، مالک تراکتورسازی با احسان حاج صفی در ترکیه درباره این انتقال بزرگ جلسه‌ای داشته است اما احسان فعلا پاسخ نهایی را به او نداده است.

در حالی که سپاهان به حاج صفی اعلام کرده است خودش رضایت باشگاه یونانی را بگیرد و با قراردادی شبیه به قرارداد لیگ شانزدهم به جمع طلایی پوشان اضافه شود، پیشنهاد زنوزی که موفق به جذب اشکان و مسعود دو کاپیتان دیگر تیم ملی هم شده است، می تواند برای حاج صفی قابل توجه باشد.

حال باید منتظر ماند و دید حاج صفی که بارها اعلام کرده در ایران برای هیچ تیم دیگری بازی نخواهد کرد، چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت. او در سپاهان کاپیتان و همه کاره این تیم در زمین خواهد بود و از محبوبیت بسیار بالایی هم در میان هواداران برخوردار است، اما شاید تراکتورسازی و زنوزی با پیشنهاد جالب توجهی که به این بازیکن ارائه می دهند، معادلات را عوض کنند و این بازیکن برای دومین مرتبه پیراهن تراکتورسازی را برتن کند.

البته شنیده می شود رقم پیشنهادی زنوزی به حاج صفی 5 میلیارد تومان بوده اما احسان حاج صفی رقمی در حدود 7 میلیارد تومان پیشنهاد داده است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *