اخبار 2081 روز پیش
بدون دیدگاه

احتمال پیروزی تراکتور در ماجرای پرسپولیس و ترابی قوت گرفت

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: در پرونده مهدی ترابی تاکنون چیزی ثابت نشده و صرفا یک ادعا درباره او صورت گرفته است که باید درباره این ادعا از خودش دفاع کند تا در ادامه تصمیم لازم گرفته شود.

روزبه وثوق احمدی درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی ترابی گفت: پرونده مهدی ترابی با درخواست باشگاه تراکتورسازی در کمیته تعیین وضعیت مطرح شد و از طرفین توضیحات لازم را گرفتیم. امروز سه شنبه هم جلسه رسیدگی به این پرونده است. پس از این نشست اگر به جمع بندی برسیم رای را اعلام می کنیم در غیر این صورت اگر نیاز به جمع آوری مستندات از نهادهای دیگر باشد، باید این اقدام را انجام داده و پس از آن رای را صادر کنیم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درمورد احتمال محرومیت یک ساله مهدی ترابی اظهار داشت: این پرونده محرمانه است و نمی توان توضیحات کاملی ارائه داد. با این وجود در قانون ذکر شده است اگر بازیکن تحت قرارداد با یک باشگاه به صورت همزمان با باشگاه دیگری قرارداد ببنندد بین 4 تا 6 ماه محروم می شود.
در پرونده ترابی تاکنون چیزی ثابت نشده و صرفا یک ادعا درباره او صورت گرفته است که باید درباره این ادعا از خودش دفاع کند تا در ادامه تصمیم لازم گرفته شود،البته باشگاه پرسپولیس در این میان خودش هم از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است.

گفتنی است، ترابی با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و قرار است در پایان نیم فصل برای سرخپوشان به میدان برود، البته اگر بحث محرومیتی در کار نباشد.

برنا

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *