دختر فریبنده ای که توانست 13 فوتبالیست مطرح را به دام اندازد| عکس
اخبار 2070 روز پیش
بدون دیدگاه

این دختر فریبنده توانست 13 فوتبالیست مطرح را به دام اندازد/عکس

دختر فریبنده و ماجرایی که جنجالی شد؛دیلی استار فاش کرد که وین رونی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلستان در سال ۲۰۱۰ با جنیفر تامپسون-خدمتکار یک رستوران- رابطه داشته است و این رابطه زمانی بوده که همسر وین رونی پسر وی را باردار بوده است.

دختر فریبنده ای که توانست 13 فوتبالیست مطرح را به دام اندازد| عکس
جنیفر تامپسون بعدها این خبر را برای رسانه ها فاش کرد و گفت که در آن ۴ ماه دفعات زیادی را با وین رونی بوده است و به ازای هرشب ۱۰۰۰ پوند از وین رونی می گرفته است!
با وجود این خیانت و رسوایی رونی اما همسرش به دلیل وجود فرزندشان این فوتبالیست پرحاشیه را بخشید و آنها اکنون در کنار هم زندگی می کنند.
نکته جالب درباره جنیفر تامپسون این است که ظاهرا رونی تنها طعمه دام جنی تامپسون نبوده و 13 بازیکن دیگر لیگ برتر هم که حتی عضو تیم ملی بوده اند در دام این دختر افتاده اند.

این بازیکنان روی هم 90 میلیون پوند می ارزند. 6 مدافع، سه بازیکن میانی و چهار مهاجم دراین لیست وجود دارند که دو بازیکن ازدواج کرده و فرزند هم دارند.

این دختر فریبنده که حالا دیگر حسابی مشهور شده از قصد با بازیکنان فوتبال که از موقعیت و ثروت خوبی برخوردار هستند ارتباط برقرار کرده بود.

گفته می شود دیگر چهره مشهور که با این دختر بوده کسی نیست جز ماریوباریتلی.

نکته:درهمه جای دنیا زندگی خصوص افراد سرشناس خصوصا فوتبالیست‌ها و هنرپیشه‌ها زیر ذره‌بین مردم و رسانه‌ها قرار دارد. برای مردم عادی دانستن این‌که ستاره‌ها و سلبریتی‌ها چه می‌پوشند، چه می‌خورند و کجا و با چه کسانی زندگی می‌کنند، جذاب است، حتی برخی پا را فراتر می‌گذراند و به زندگی خصوصی ستاره‌ها سرک می‌کشند تا بدانند فلان فوتبالیست یا هنرپیشه چندبار ازدواج کرده و چند فرزند دارد.

موضوعی جالب اما دردناک است که وقتی در گوگل فارسی اسم فردی سرشناس را جست‌وجو می‌کنید، نخستین عبارتی که به شما داده می‌شود، جست‌وجوی عکس آن فرد به همراه همسر یا فرزندش است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *