اخبار 2170 روز پیش
بدون دیدگاه

سفری که ارزان شروع، اما گران تمام می‌شود

معاون دادستان مشهد گفت: در پی سرگردانی مسافران مشهدی در جزیره کیش، در صورت احراز تخلف شرکت‌های مسافرتی برخورد قضایی مناسب با متخلفان صورت می‌گیرد.

محمد بخشی‌محبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در روزهای گذشته تبلیغات گسترده‌ای با عنوان‌های تحریک‌آمیز «سفر چهار شبه به جزیزه کیش با قیمت ۵۰ تا ٨٠ هزار تومان» در سطح شهر انجام شده تا با تصمیم از پیش گرفته شده سر شهروندان را کلاه بگذارند.

وی ادامه داد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده دریافتیم در زمان برگشت ٧٠٠ تا ٨٠٠ هزار تومان از این مسافران گرفته شده است، در همین راستا این افراد تحت تعقیب هستند.

معاون دادستان مشهد با بیان اینکه «تحقیقات لازم از سوی مدیرکل فرودگاه‌های استان صورت پذیرفته است»، تصریح کرد: چنانچه مردم از این اقدامات متضرر شده باشند، می‌توانند به بازپرس ویژه فرودگاه یا تعزیزات حکومتی مراجعه کرده تا موضوع بررسی و نسبت به آن اقدامات لازم انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه «حقوق مسافران باید رعایت شود»، خاطرنشان کرد: همچنین در صورتی که شرکت‌های مسافرتی تحت عنوان پرواز چارتر هزینه بیش‌تری از سقف قیمت سازمان هواپیمایی از مسافران دریافت کنند دریافت مال نامشروع و کلاهبرداری تلقی می‌شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *