اخبار 2202 روز پیش
بدون دیدگاه

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری ماهنشان

فرماندار شهرستان ماه‌نشان با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مختلف در جهت معرفی توانمندی های شهرستان، گفت: با توجه به گستره استفاده از فضای مجازی در بین اقشار مختلف مردم کشور میتوان از ظرفیت فضای مجازی نیز برای معرفی شهرستان بهره برد.

به گزارش گردشگرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری زنجان، مجتبی نوری در جلسه شورای اداری شهرستان ماه نشان، ضمن تاکید بر لزوم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان برای میزبانی شایسته از میهمانانی که در ایام تعطیلات به شهرستان سفر می کنند افزود : ضروری است تا اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با تهیه و پخش بروشور، سی دی و… جاذبه های گردشگری شهرستان را به میهمانان معرفی نمایند.
وی در ادامه با بیان اینکه دولت برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی عزم جدی دارد، خاطر نشان کرد: در سال جاری در شهرستان ماه نشان 323 پروژه با اعتبار بالغ بر 35 میلیارد و 123میلیون تومان در ایام الله دهه فجر و هفته دولت افتتاح یا کلنگ زنی شده است.
فرماندار ماه‌نشان وحدت و همدلی برای اجرای هرچه مطلوب تر اولویت های دولت یعنی مسئله اشتغال و مسائل اقتصادی را ضروری دانست و به بخشی از مهمترین توفیقات دولت تدبیر و امید طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: گازرسانی به بیش از 68 روستا در شهرستان ماه نشان، اجرای ۲۶ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان واجرای طرح تحول نظام سلامت، تنها بخشی از اقدامات دولت در این شهرستان می باشد.
این مقام مسئول با اشاره به طرح ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری افزود : در مرحله اول اجرای این طرح حدود ده میلیارد تومان سهم به ماه‌نشان اختصاص یافت که تاکنون بیش از 4000 نفر برای استفاده از این طرح در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.
نوری با اشاره بر ضرورت اجرای طرح کارورزی در شهرستان اظهار کرد: با عنایت به وجود صنایع ، معادن و شرکت های مختلف در سطح شهرستان ضروری است تا کمیته ای از ادارات ذیربط تشکیل شده و با برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی دستورالعمل این طرح را برای این شرکت ها به نحو مطلوبی تبیین نمایند تا بتوان از این طرح نیز به خوبی در شهرستان بهره برد.
وی همچنین با اشاره به لزوم مدیریت مصرف آب شرب، اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری بارندگی های خوبی در سطح شهرستان وجود داشت ولی با این وجود اثرات بحران کم آبی نیز از بین نرفته و ضروری است تا تدابیری اندیشیده شود تا در تمامی عرصه ها الگوی مصرف رعایت شود.
نماینده عالی دولت در ماه‌نشان در پایان ضمن گرامیداشت روز شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: شهدا سرمایه های بسیار ارزشمندی هستند که تاثیر به سزایی در جامعه دارند و امنیت امروز ما به برکت خون شهدا به دست آمده است.

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *