اخبار 2229 روز پیش
بدون دیدگاه

طرح آرامش بهاری فرصتی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

رییس سازمان اوقاف برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه کشور را فرصت مناسب ومغتنمی برای ارائه خدمات رفاهی به زائران و مسافران نوروزی دانست و بر فعالیت ومشارکت تمامی معاونت‌ها و ادارات کل سازمان اوقاف در اجرای این طرح ملی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در جلسه هماهنگی طرح ملی آرامش بهاری نوروز ۹۷ با بیان اینکه فعالیت‌های طرح آرامش بهاری مختص به معاونت فرهنگی سازمان اوقاف نیست و تمام معاونتها و ادارات کل باید در این زمینه فعال باشند، تصریح کرد: در استانها هم تمامی معاونتها و ادارات کل در طرح آرامش بهاری خود را باید مسئول بدانند.

وی تاکید کرد: فعالیتهای فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه نباید فقط در فصل بهار و طرح آرامش بهاری خلاصه شود، بلکه در تمام فصول سال در امامزادگان پر ظرفیت و زائر پذیر فعالیتهای فرهنگی و طرح‌های مختلف انجام شود.

ربیس سازمان اوقاف برگزاری طرح آرامش بهاری در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه کشور را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات رفاهی به زائران و مسافران نوروزی دانست و گفت: با توجه به تعداد قابل توجه زائران بقاع متبرکه در ایام نوروز، باید خدمات رفاهی و معنوی مناسب به زائران ارائه شود تا شعار این طرح که آرامش بهاری است به وقوع بپیوندد.

محمدی خاطرنشان کرد: فعال بودن ستاد مرکزی طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی باعث فعال شدن استانها می‌شود.

در این نشست که حجت‌الاسلام ‌والمسلمین شرفخانی- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف- عباسعلی جعفری-معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف- سیدمصطفی حسینی- رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف- حسن ربیعی- مدیرکل دفتر ریاست سازمان اوقاف- حجت‌الاسلام سلیمانی- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل- حمید عسکری سوادجانی- مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف- حجت‌الاسلام ولی‌الله عادلی- مدیرکل امور اجتماعی و موسسات خیریه- رمضان پورقاسم- مدیرکل حراست سازمان اوقاف و نمایندگانی از بازرسی و معاونت‌های مختلف سازمان اوقاف و امور خیریه حضور داشتند حاضران در جلسه پیشنهادهای خود برای بهتر برگزار شدن طرح آرامش بهاری در ایام نوروز را مطرح کردند.

طرح آرامش بهاری با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور و ارتقاء سطح فکری و معنوی زائران و مسافران نوروزی وارایه خدمات مختلف هر ساله در ایام نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور برگزار می‌شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *