اخبار 332 روز پیش
بدون دیدگاه

محب از خوانندگی تا علایق

 مصطفی محبی خواننده اهل شهرستان میبد واقع در استان یزد که از کودکی موسیقی ا خیلی دوست داشت و بلاخره نیز در این مسیر قدم گذاشت. در این مقاله او را بیشتر می شناسیم و بیوگرافی کاملی از محب خواننده را شرح می دهیم. 

(محب) متولد ۲۸ آذر ۱۳۶۶ از میبد یزد می باشد و ساز تخصصی او گیتار است. او در سال ۱۳۹۵ کلاسهای سلفژ و صدا سازی رو زیر نظر اساتید برجسته ی کشور شروع کرده و در سال ۱۴۰۰ اولین‌ ترک به نام رفیق را منتشر کرده و بعد از آن هم تک ترک های زیادی از محب پخش شده است. جالب است که بدانیم ترانه های برخی از کارهای خودش را خودش مینویسد و او همچنین آهنگسازی و‌تنظیم هم انجام‌ می دهد. او‌ اخیرا آلبومی را به بازار ارائه داده به نام (دلتنگی) این آلبوم‌ شامل ده ترک می باشد.

وی به بازیگر های تلویزیونی همچون محسن تنابنده، علی الخصوص شخصیتش در فیلم رهایم کن علاقه مند است. در خوانندگان از سندی با آهنگ دارو و در ورزش نیز والیبال را از همه بیشتر دوست دارد. غذاها زیاد برایش مهم نیست، چرا که از وقتی درگیر کرونا شد مزه غذا ها را مثل اول متوجه نمی شود ولی به طور کلی کشک و بادمجان غذای مورد علاقه اش است. وی در بین آهنگ هایش از آهنگ رفیق و آهنگ دلتنگی خیلی خوشش می آید.

بیشتر بخوانید: شناخت بازیگران ایرانی همراه با بیوگرافی

محب با همکاری مجتبی دربیدی در تولید آهنگ فعالیت دارد و مجتبی نیز در زمینه ساخت ترانه و ملودی خیلی به وی کمک می کند. بهترین خواننده از نظرش نیز، هر شخصی است که در سبک خودش چند تا کار خوب و قشنگ داشته باشد. بنظرش همه شون خوب هستند و زحمت میکشند.

خواهش وی این است از مسئولین که به هنرمندان این عرصه پروبال بدهند و فضاهای شادی برای جوانان بیشتر ایجاد کنند تا جوانان که اهرم و بازوهای اقتصاد هستند با روحیه و پرانرژی تر وارد فضاهای کسب وکار شوند. با ایجاد فضاهایی برای کنسرت ها و شادی ها روحیه مردمی که نیاز دارند به شادی تغییر پیدا کند.

دوستدار سرسخت طبیعت و مخالف سرسخت آلوده کنندگان هوا می باشد. در شهری زندگی می کند که کم کم زندگی در آن رو به سختی است چرا که دود و آلودگی تمامی زمین های کشاورزی را گرفته و جز افسوس نیست. طبق فتوای رهبر عزیز انقلاب، اگر کسی سبب افزایش آلودگی هوا شود و تنفس این هوا برای مردم به‌ ویژه افرادی که دچار بیماری‌ های قلبی و تنفسی هستند ضرر داشته باشد و ضرر به مردم برساند، کار حرام مرتکب شده است و مدیون هست.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *