اخبار 602 روز پیش
بدون دیدگاه

افزایش ۱۰۰ درصدی سود سهام عدالت/ سود یک میلیونی چه زمان واریز می‌شود؟

سود سهام عدالت سال ۹۹، برای برخی از دارندگان سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومان و برای برخی دیگر، یک میلیون تومان بود. اما حالا اعلام شده که این سود برای سال ۱۴۰۰، رشد ۱۰۰ درصدی دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این خبری است که دستیار رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در توییتر خود اعلام کرد و نوشت: سود نقدی پرداخت‌شده به سهامداران سهام عدالت سال گذشته حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان بود.

پیمان حدادی گفته با توجه به برگزاری مجمع فولاد و در پیش بودن مجامع فارس، جم، حکشتی، شراز، رمپنا و دیگر شرکت‌ها، پیش‌بینی می‌شود سود نقدی امسال سهام عدالت با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی از ۶۰ هزار میلیارد تومان عبور کند.

این خبر به این معناست که سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰، حدود ۱۰۰ درصد رشد می‌کند. اما با این حساب دارندگان سهام عدالت باید منتظر چه مبلغی باشند؟

سود سهام عدالت سال ۹۹ برای دارندگان سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۵۰۰ هزار تومان بود و سود سهام عدالت سهام یک میلیونی هم حدود یک میلیون تومان بود.

حالا اگر قرار بر رشد ۱۰۰ درصدی باشد، سود سهام عدالت باید یک و دو میلیون تومان شود. این یعنی یک خانوار چهار نفره دارای سهام عدالت، امسال باید منتظر سود ۴ و ۸ میلیون تومانی باشند.

سود سهام عدالت چه زمان واریز می‌شود؟

هنوز زمان دقیق واریز سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰ اعلام نشده است. اما سال گذشته این سود در اسفند ماه واریز شد. البته حدود دو میلیون نفر به دلیل مشکلات شماره حساب و عدم اعلام شماره حساب شبا، نتوانستند اسفند ماه سود سهام خود را بگیرند و این سود امسال در دو مرحله برای جاماندگان واریز شد. سود سهام عدالت سال ۱۴۰۰ هم احتمالا اسفند ماه امسال واریز می‌شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *