اخبار 659 روز پیش
بدون دیدگاه

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ سمند، تیبا، ساینا و کوییک ارزان شدند

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت خودروهای کوییک، تیبا، ساینا و سمند در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش قیمت خودروهای پژو است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در بین خودروهای کوییک موجود در بازار کوییک دنده‌ی مدل ۱۴۰۱ از ۲۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای ساینا نیز این کاهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۱۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز از ۲۰۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبوده‌اند به طوری که سمند LX ساده مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۳۰۱ میلیون تومان قیمت خورده است.

در میان این کاهش قیمت‌ها اما خودروهای پژو در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ از ۳۴۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

برچسب‌ها:, ,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *