وقتی آقای دوربینی به آرزوی دیرینه اش رسید!
اخبار 2374 روز پیش
بدون دیدگاه

وقتی آقای دوربینی به آرزوی دیرینه اش رسید!

ماجرای حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و آقای دوربینی(یا همان حسین نمازی) دیگر نیازی به بازگویی ندارد و حالا دیگر حتی خواجه اهل راز، حافظ شیراز هم در جریان این مساله هست.

در این که آقای قرائتی اشتباه کرد هیچ شک و شبهه ای نیست. بنده خدا البته یک روز بعد در برنامه ای پربیننده تر از برنامه خودش -که از بخش های مختلف خبری سیما هم پخش شد- از آقای دوربینی عذرخواهی کرد.
وقتی آقای دوربینی به آرزوی دیرینه اش رسید!

بدشانسی آقای قرائتی اینجا بود که پس از حدود ۴۰ سال حضور در تلویزیون بد موقعی عصبانی شد؛ در برنامه ای زنده که ظاهرا خودش هم خبر نداشت پخش مستقیم است آن جا که گفت:”آقا دوربین رو نگه دارید” و منظورش همان کات دادن معروف کارگردانان بود.

*
کسی از آقای قرائتی تا قبل از پخش آن برنامه چنان عصبانیتی سراغ ندارد، اما به هر حال این بنده خدا هم درست که ۴۰ سال درس قرآن و اخلاق داده اما به قول خودش معصوم که نیست انسان است و اشتباه می کند.

نکته اما هجمه ای است که به این بزرگوار وارد شد. دوستانی از روی دلسوزی و کاملا محترمانه اشتباه آقای قرائتی را به او متذکر شده و پیشنهاد دادند تا دیر نشده از آقای دوربینی معذرت خواهی کند.
اما مثلا آقای کارگردان معروف هم با نوشتن نامه ای بلند بالا با استفاده از عباراتی نادرست و حتی توهین آمیز خطاب به قرائتی فریاد مظلومیت آقای دوربینی سر داد و حتی رسما اعلام کرد آقای دوربینی بازیگر تازه ترین فیلم سینمایی اش خواهد بود.
***
این مطلب توجیه اشتباه آقای قرائتی نیست که اصلا کار من هم این نیست؛اما نگاهی است به واقعیت موجود در رابطه با این ماجرا.
به هر حال شخصیت آقای دوربینی- با احترام به این عزیز- این گونه است که طی سالیان اخیر عشق دوربین باعث شده تا با دقت نظر مثال زدنی مثل یک کارگردان کاملا حرفه ای زاویه دید دوربین های تلویزیون را شناسایی کرده و مقابل آنان قرار می گیرد تا دیده شود که این ماجرا ظاهرا همچنان ادامه خواهد داشت.
بگذریم؛با دیدن چند باره فیلم کامل آن برنامه می بینیم که آقای دوربینی برای این که به صورت صحیح مقابل دوربین باشد چندین و چند بار تکان می خورد که این مورد با توجه به انبوهی جمعیت برای فرد جلوی اش ایجاد مزاحمت می کند تا جناب قرائتی هم از کوره در برود و آن کاری که نباید را انجام دهد.
***
پایان سخن آن که به آقای دوربینی توهین شد؛ درست. کار آقای قرائتی هم کاملا اشتباه بود؛ این هم درست. اما برای آقای دوربینی که بد نشد؛ طی این سه، چهار دهه چقدر انرژی مصرف کرد و چقدر زمان و توان گذاشت تا تنها برای ثانیه ای و لحظه ای جلو دوربین باشد. او حتی به گفته خودش – بر اساس مصاحبه تصویری که با یکی از سایت های مطرح کشور انجام داده- از همسرش نیز به همین دلیل جدا شده است، حالا اما بزرگترین اشتباه ۴۰ سال اخیر آقای قرائتی، دست نیافتنی ترین آرزوی آقای دوربینی را محقق کرده؛ حضور در فیلم سینمایی کارگردانی که خیلی از بازیگران مطرح کشور آرزوی همکاری با او را دارند.
کار آقای قرائتی اشتباه بود که بنده خدا معذرت خواهی کرد اما برای آقای دوربینی هم که بد نشد،شد؟!
منبع:اینستاگرام مهدی بذارفکن

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *