اخبار 905 روز پیش
بدون دیدگاه

۳ شرط دریافت وام فوری / اقساط وام ۵۰ میلیونی بانک ملی چقدر است؟

بانک ملی وام فوری ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. وامی که پرداخت آن هیج محدودیتی ندارد و همه افراد شاغل مشمول آن می‌شوند. اما گفته می‌شود که برای دریافت این وام به سه ضامن نیاز است و اقساط ماهانه آن حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

تجارت نیوز:وام فوری بانک ملی در دسته وام کالا قرار دارد و بدون محدودیت به همه افراد پرداخت می‌شود و برای دریافت این وام، فقط به مدرک شغلی و یا فیش حقوقی نیاز است. اما به نظر می‌رسد که شرایط دریافت این وام فوری چندان ساده نیست.

چون این وام در قالب وام خرید کالا پرداخت می‌شود و افراد برای دریافت آن باید کالای ایرانی بخرند و مبلغ وام، به حساب فروشگاهی که معرفی شده واریز می‌شود.

نکته دیگر در دریافت وام فوری بانک ملی، تعداد ضامن و اقساط ماهانه آن است.

اقساط وام ۵۰ میلیونی چقدر است؟

گفته می‌شود وام فوری بانک ملی تا سقف ۵۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. این وام در قالب کارت اعتباری است، بازپرداخت این وام سه ساله و سود آن ۱۸ درصد تعیین شده است.

بر این اساس، سود این وام حدود ۱۵ میلیون تومان است. این جدای از مبلغ ۵ میلیون تومانی است که تا زمان بازپرداخت اقساط، در بانک بلوکه می‌شود.

اصل و سود وام، نهایتا ۶۵ میلیون تومان است. با این حساب اقساط وام ۵۰ میلیون تومانی، ماهانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.
شرایط دریافت وام ۵۰ میلیونی

اما چه کسانی می‌توانند وام ۵۰ میلیونی بانک ملی را بگیرند؟

وام فوری بانک ملی در قالب وام خرید کالاست و به صورت کارت اعتباری به افراد پرداخت می‌شود. بر این اساس هر فردی می‌تواند متقاضی دربافت این وام باشد. تنها شرطی که عنوان شده این است که فرد متقاضی دریافت وام باید ۱۸ سال سن داشته باشد.

شرط مهم دیگر برای دریافت این وام، داشتن جواز کسب یا فیش حقوقی است است.

متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملی حساب‌ قرض‌الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌ مدت باز کنند. برای دریافت این وام نیاز نیست متقاضی حتما مشتری بانک ملی باشد. اما گیرنده وام نباید سابقه چک برگشتی و بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور داشته باشد.

همچنین متقاضیان برای دریافت هر ۱۵ میلیون تومان وام فوری بانک ملی، باید یک ضامن به بانک معرفی کنند. دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی به سه ضامن نیاز دارد.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *