اخبار 942 روز پیش
بدون دیدگاه

عکس های دیده نشده از خانم بازیگر نقش شارلوت سریال گاندو / بیاینا محمودی کیست؟!

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو متولد دهه 70 است.

بیاینا محمودی بازیگر نقش شارلوت در سریال گاندو متولد دهه 70 است. بیاینا محمودی بازیگری را چند سالی است آغاز کرده است او علاوه بر بازیگری در موسیقی نیز دستی دارد و درحوزه موسیقی تئاتر نیز کار کرده است.

بیاینا محمودی در ۵ نمایش با نام‌های آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا درخشیده است. علاوه بر این در فیلم تئاتر آرش به کارگردانی گلچهره دامغانی نیز بازی کرده است. سریال گاندو ۲ اولین کار تلویزیونی او است.

بیاینا محمودی علاوه بر بازیگری معلم نیز هست و یک مترجم برجسته زبان نیز هست. او همچنین در فیلم کوتاه تردید نیز نقش آفرینی کرده است.

تسلط بیاینا محمودی به زبان انگلیسی یکی از دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر در سریال گاندو ۲ بود. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند و در کنار پیام دهکردی که نقش مایکل هاشمیان را برعهده دارد نقش شارلوت را بازی می‌کند. بیاینا محمودی به خوبی انگلیسی صحبت می‌کند.

برخى اکانت‌هاى توییترى اصولگرا نوشته‌اند که نقش شارلوت با کایلى مور گیلبرت معادل است که چندى پیش با سه زندانى ایرانى مبادله شد.

یاینا محمودی چندین سال است که به عنوان بازیگر فعالیت می کند. او پس از اتمام تحصیلات بازیگری اش در کلاس های بازیگری آزاد در چند تئاتر مانند آرش، در انتظار نمایش، نگو نیست بگو نمی‌بینم، پایان بازی و آندورا بازی کرده است.

بیاینا محمودی در سریال گاندو ۲
بیاینا محمودی ایفاگر نقش شارلوت والر در سریال گاندو ۲ است. عده ای در خصوص نقش وی گفته اند که نقش او معادل کایلی مور جاسوس انگلیسی که چندی پیش در ایران پیدا شد است.

سریال گاندو ۲ روایتگر نفوذ خارجی ها در وزارت امور خارجه ایران است. این سریال به دستگیری جاسوسان خارجی و دو تابعیتی در وزارت امور خارجه ایران و فرد نفوذی در گروه مذاکره کننده برجام می پردازد. همچنین به مشکلات و افراد دخیل در نوسانات بازار ارز و سکه نیز می پردازد.

در این سریال بازیگران زیادی نظیر داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، خسرو شهباز، پندار اکبری، شهرام میرقائدی و سارا منجزی نقش آفرینی می کنند.

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *