اخبار 995 روز پیش
بدون دیدگاه

این دانه کرونا را نابود می کند +نتایج علمی

مطالعات جدید محققان استرالیایی نشان می‌دهد سیاه‌دانه که گیاه بومی غرب آسیا و شمال آفریقا محسوب می‌شود و در ایران نیز به وفور در اراک و اصفهان می‌روید، می‌تواند به عنوان درمان عفونت کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

کارگر آنلاین: بررسی‌های محققان پاکستانی، کانادایی و آمریکایی در این زمینه نشان می‌دهد استفاده از این ترکیب خوراکی تأثیر مثبت در درمان نوع متوسط کرونا داشته است. یک کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی، اظهار کرد: «سیاه دانه و عسل» قادر به درمان نوع متوسط بیماری کووید ۱۹ هستند. بررسی‌های محققان پاکستانی، کانادایی و آمریکایی در این زمینه اشاره و اظهار کرد: انواع فیتوشیمیایی‌های موجود در سیاه دانه دارای خواص التهاب زا، ضد میکروبی و تنظیم کننده سیستم ایمنی است.

رومینا اکبری، اضافه کرد: عسل نیز دارای خواص ضدویروسی، ضد میکروبی، ضدالتهابی و تنظیم کننده سیستم ایمنی است. وی با بیان اینکه در این تحقیق ۳۱۳ بیمار کرونایی تحت مطالعه قرار گرفته‌اند، خاطر نشان کرد: از بین این تعداد به ۱۶۰ بیمار، ترکیب سیاه دانه و عسل و به ۱۵۳ بیمار دارونما داده شد و محققان تأثیر مثبت مصرف این ترکیب را بر درمان مبتلایان به کرونا مشاهده کردند.

این کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی به بیماران دیابتی هشدار داد که قبل از مصرف عسل حتماً با متخصص تغذیه مشورت کرده و خودسرانه در مصرف آن زیاده روی نکنند.

 

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *