اخبار 1136 روز پیش
بدون دیدگاه

بهترین روش برای قوی کردن ریه

یک فوق تخصص بیماری ریه گفت: بزرگترین کمکی که می‌توانیم به سیستم ایمنی ریه کنیم، این است که آن را در معرض عوامل آلوده کننده قرار ندهیم.
ایسنا:علی امیری اظهار کرد: سیستم ایمنی کار حفاظت از همه نقاط بدن را برعهده دارد. وی ادامه داد: البته در ریه هم سیستم ایمنی داریم که در آنجا نیز نقش اصلی را دارد؛ اما آنچه سیستم ایمنی و به ویژه در ریه نقش پُررنگی دارد، حفاظت اولیه است؛ یعنی ما مهمترین کمکی که می‌توانیم به سیستم ایمنی از نظر ریه کنیم، این است که آن را در معرض عوامل آلوده کننده قرار ندهیم. امیری اضافه کرد: نمی‌توانیم فکر کنیم که مثلاً با یک زنجبیل و قرص، سیستم ایمنی قوی می‌شود و دلخوش باشیم که هرجا خواستیم، می‌توانیم برویم. این فوق تخصص بیماری ریوی ادامه داد: مثلاً یک ماسک روی بینی می‌گذاریم و فکر می‌کنیم بزرگترین سپر را گذاشته‌ایم و در این شرایط به جاهای شلوغ و پرازدحام می‌رویم و دلخوش هستیم که یک ماسک زده‌ایم. وی تصریح کرد: بنابراین اگر واقع بین باشیم، بهترین کمکی که می‌توانیم به سیستم ایمنی خود کرده و بهترین محافظی که می‌توانیم از آن استفاده کنیم، این است که از رفت و آمدهای بی مورد پرهیز کرده و دلخوش نباشیم چون ماسک زده‌ایم در این خصوص کمک می‌کند. امیری عنوان کرد: البته ماسک نقش پررنگی دارد، اما بهترین و مهمترین نقش این است که از منزل بیرون نرویم. این فوق تخصص بیماری ریوی تأکید کرد: خیلی اوقات فکر می‌کنیم از خانه بیرون نرویم و در خانه دور هم جمع می‌شویم؛ در حالی که این همان گرفتاری را ایجاد می‌کند.

 علی امیری اظهار کرد: سیستم ایمنی کار حفاظت از همه نقاط بدن را برعهده دارد.

وی ادامه داد: البته در ریه هم سیستم ایمنی داریم که در آنجا نیز نقش اصلی را دارد؛ اما آنچه سیستم ایمنی و به ویژه در ریه نقش پُررنگی دارد، حفاظت اولیه است؛ یعنی ما مهمترین کمکی که می‌توانیم به سیستم ایمنی از نظر ریه کنیم، این است که آن را در معرض عوامل آلوده کننده قرار ندهیم.

امیری اضافه کرد: نمی‌توانیم فکر کنیم که مثلاً با یک زنجبیل و قرص، سیستم ایمنی قوی می‌شود و دلخوش باشیم که هرجا خواستیم، می‌توانیم برویم.

این فوق تخصص بیماری ریوی ادامه داد: مثلاً یک ماسک روی بینی می‌گذاریم و فکر می‌کنیم بزرگترین سپر را گذاشته‌ایم و  در این شرایط به جاهای شلوغ و پرازدحام می‌رویم و دلخوش هستیم که یک ماسک زده‌ایم.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر واقع بین باشیم، بهترین کمکی که می‌توانیم به سیستم ایمنی خود کرده و بهترین محافظی که می‌توانیم از آن استفاده کنیم، این است که از رفت و آمدهای بی مورد پرهیز کرده و دلخوش نباشیم چون ماسک زده‌ایم در این خصوص کمک می‌کند.

امیری عنوان کرد: البته ماسک نقش پررنگی دارد، اما بهترین و مهمترین نقش این است که از منزل بیرون نرویم.

این فوق تخصص بیماری ریوی تأکید کرد: خیلی اوقات فکر می‌کنیم از خانه بیرون نرویم و در خانه دور هم جمع می‌شویم؛ در حالی که این همان گرفتاری را ایجاد می‌کند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *