اخبار 1327 روز پیش
بدون دیدگاه

برد پیت در خانه آنجلینا چه می‌کند؟/ خبرهای تازه از زوج جنجالی

در چند ماه گذشته رفت و آمد‌های برد پیت به خانه آنجلینا جولی بیشتر شده و به نظر می‌رسد روابط پیت با فرزندخوانده‌هایش در حال ترمیم است.

انتخاب نوشت، برخی از منابع آگاه و نزدیک به این زوج می‌گویند جولی در حال فشار آوردن به فرزندانش است تا رابطه بهتری با پیت برقرار کنند. به نظر می‌رسد جولی طرفدار روابط قوی خانوادگی است و مایل است هر چه سریعتر بین فرزندان خود و پدرشان رابطه‌ای بهتر ایجاد کند. بسیاری از طرفداران این زوج سابق می‌دانند که پس از طلاق، جولی با سرپرستی مستقیم فرزندانش، رابطه‌ای ایده آل با آنان برقرار کرد و فرزندانش به وی بسیار وابسته شده‌اند.

اما در سوی دیگر ماجرا پیت تا حد زیادی به عالم تجرد خو گرفت و حتی با فرزندخوانده ارشد خود مادوکس ۱۹ ساله کاملا قطع رابطه کرده بود. پاکس ۱۶ ساله و زاهارا ۱۵ ساله نیز در حالت نیمه قهر با برد پیت قرار داشتند. اما چند ماهی است که نشانه‌هایی از آشتی آن‌ها با پدرشان دیده می‌شود البته زیر سایه تلاش‌های جولی.

گفته می‌شود اوج درگیری مادوکس و پیت زمانی رخ داد که زوج سابق پیت و جولی هنگام پرواز از نیس فرانسه به لس آنجلس به شدت در حال مشاجره بودند و مادوکس به دفاع از مادرخوانده خود وارد دعوا شد و شروع به فحاشی شدید به پیت کرد. با این حال اکنون با گذشت مدت‌ها از آن جریان شرایط بین این اعضای این خانواده در حال بهبودی است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *