شرط همسر دوم خانم بازیگر برای ازدواج!
اخبار 2397 روز پیش
بدون دیدگاه

شرط همسر دوم خانم بازیگر برای ازدواج!

بهاره رهنما بعد از گذشت یک هفته از خبرسازی ازدواج دومش گفتگویی مفصلی به همراه همسرش داشته که در این گفتگو به موضوعات مختلفی اشاره داشت. او گفت که تنها شرط همسرش برای ازدواج این بوده که رهنما نمازش را اول وقت بخواند.

شرط همسر دوم خانم بازیگر برای ازدواج!

این بازیگر همچنین عنوان کرد که امام رضا باعث شد ما به هم برسیم .

رهنما در قسمتی از گفتگو بیان کرد: من حال خوبم را با مردم شریک می شوم و دوست دارم شادی ام را تقسیم کنم. از طرفی یکی از ابزارهای خشونت علیه زن سن و عدد و رقم شده و من دلم می خواست با این اتفاق به زعم خودم مانعی ایجاد کنم.

اقدام رهنما درباره زندگی اش کاملا تصمیمی شخصی بوده و به محاطبانش ارتباطی پیدا نمیکند همانقدر که انتشار آن همه عکس خصوصی از مراسم ازدواجشان توجیه منطقی ندارد (هرچند که همسرش میگوید خودشان نمیخواستند آن همه عکس پخش شود) کاش بهاره رهنما که در طول این سالها از خود هم چهره ای فرهیخته به نمایش گذاشته و به هرحال تجربه های خوبی در حوزه کتاب و تئاتر دارد و در عین حال توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کرده زودتر به این نکته برسد که این جور گفتگوها که تنها وجهه زرد به یک هنرمند می دهد را ادامه ندهد و از انتشار عکس های سریالی عروسی و خانوادگی در مکان های مختلف درباره لإیه عمیق و پرایوت زندگی اش اجتناب کند.

چه بسا که اگر قصد تبلیغات محصولات همسرش را هم داشته باشد با این اقدامات نتیجه عکس میگیرد. علاوه بر این مخاطب ایرانی نشان داده که گارد بسیار منفی نسبت به این دارد که بیش از اندازه به زندگی شخصی هنرمندی ورود کند و همیشه بکر و کمتر در معرض دید بودن برای مخاطب چهره دوست داشتنی تری از یک هنرمند می سازد. اصرارِ در بورس اخبار بودن موضوعی است که رهنما خودآگاه یا ناخودآگاه به آن تمایل نشان داده و باید زین پس خیلی مراقب تر عمل کند و کمی از این خبرسازی ها از زندگی و حریم شخصی اش فاصله بگیرد و به پوشش اخبار حرفه ای اش بپردازد تا محبوبیتش را از دست ندهد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *