اخبار 1706 روز پیش
بدون دیدگاه

چه خبری بهتر از این برای هوادارن تراکتور

مصطفی دنیزلی که سال‌های سال در فوتبال ایران کار کرده و به خوبی با فرهنگ فوتبال ایران آشناست در همان روز اول حضور در تیم از شاگردانش خواسته دل به کار در زمین بدهند نه در فضای مجازی.

خبرورزشی؛ تراکتور فصل گذشته قهرمان نشد، اما برای قهرمانی تیم شایسته‌ای بود. تیمی بود پر از ستاره و بازیکنان خوب و باکیفیت. مالک خساست به خرج نداد و هر آنکه را کادر فنی خواسته بود به ترکیب تیم اضافه کرد. تماشاگران پرشور مثل همیشه همه جا همراه و با تیم بودند. کادر فنی خوب با همه تغییرات کادر خوبی بود و تیم در همه برهه‌ها بازی خوبی از خود به نمایش می‌گذاشت. چه در زمان جان توشاک و چه در زمان محمد تقوی و لیکنس.
آنچه موجب شد تیم جام قهرمانی را از دست بدهد حاشیه بود. برخی از بازیکنان تیم غرق در فضای مجازی بودند و خواسته و ناخواسته تیم را به حاشیه می‌کشاندند! مصطفی دنیزلی که سال‌های سال در فوتبال ایران کار کرده و به خوبی با فرهنگ فوتبال ایران آشناست در همان روز اول حضور در تیم از شاگردانش خواسته با فضای مجازی مانند بیگانه‌ها برخورد کنند و دل به کار در زمین بدهند نه در فضای مجازی.
این بهترین تصمیم تراکتور است. تراکتور آرام و بی‌حاشیه باشد مثل این روز‌ها شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت و به یقین تا روز‌های پایانی لیگ برتر برای قهرمانی خواهند جنگید. همه به خوبی می‌دانیم حاشیه آنقدر قدرتمند است که یک تیم خوب و فوق العاده قوی را نیز از هم می‌پاشد. این فصل هم تیم همانند فصل گذشته است. یک مربی خوب بالای سر دارد. بازیکنان جذب شده بازیکنان باکیفیتی هستند و با شروع بازی‌ها تماشاگران همانند گذشته، تیم را عاشقانه حمایت خواهند کرد.
تراکتور همان‌طور که مصطفی دنیزلی گفته نیازمند زندگی در دنیای واقعی است. بازیکنان اگر حرفی دارند باید در زمین فوتبال بزنند و نه صفحات مجازی و حیف است تیمی در حد و اندازه‌های تراکتور در کورس قهرمانی نباشد و به هفته‌های پایانی که نزدیک می‌شویم شانس قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را توأمان از دست بدهد. یکدلی و دوری از حاشیه در مسیر قهرمانی چنان معجزه‌ای می‌کند که از ده‌ها تاکتیک بهتر است. تیم که آرام و بدون حاشیه باشد در روز‌های شکست هم راه خود را پیدا خواهد کرد. اتفاقات فصل گذشته درس خوبی برای باشگاه تراکتور خواهد شد و به نظر می‌رسد این فصل با مدیریت مصطفی دنیزلی یک تیم جدید را خواهیم دید.
به نظر می‌رسد تراکتور در سال‌های حضور در لیگ برتر بهترین مربی را به خدمت گرفته است. اعتماد به نفس ناشی از حضور مصطفی دنیزلی بهترین فاکتور برای قهرمان شدن است. کسب جام قهرمانی اتفاقی است که تا به امروز نه برای تراکتور رخ داده و نه مصطفی دنیزلی. این فصل، فصل پایان حسرت‌هاست.

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *