اخبار 1714 روز پیش
بدون دیدگاه

تقلید از عصر جدید؛ ماجرای خودکشی پسر ۱۲ساله

سه شنبه هفته گذشته ۱۸ تیرماه جسد حلق آویز شده نوجوان ۱۲ ساله بابلی در حیاط منزلشان در بابل کشف و از سوی پزشکی قانونی خبر تأیید شد

تقلید از عصر جدید؛ ماجرای خودکشی پسر ۱۲ساله
حسین سعادت فر، مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران اظهار کرد: نوجوان فوت شده به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

وی گفت: با توجه به اینکه شکایتی مطرح نبود طبق دستور مقام قضائی بدون کالبد شکافی، فوت، تأیید و جسد را تحویل خانواده دادیم. علت و انگیزه فوت در حوزه اختیارات ما نیست و مجموعه قضائی پاسخگو به حاشیه‌های مطرح شده است.

خسرو نصیرایی، پدر سهیل با بیان اینکه اجرای برنامه‌ای که حلقه دور گردن گذاشته و دور می‌زدند را با هم در عصر جدید می‌دیدیم، اظهار کرد: سهیل سوال می‌کرد چه طور خفه نمی‌شوند، گفتم این‌ها آموزش دیده و ورزشکارند و افرادی کنارشان برای جلوگیری از حادثه‌ای حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه این اجرا به اندازه‌ای خطرناک بود که داور‌های برنامه چشمان‌شان را بسته بودند، تصریح کرد: به فرزندم تاکید کردم از این کار‌ها انجام ندهی، گفت نه فقط سوال می‌کنم.

پدر سهیل گفت: فرزندم بازیگوش بود و خیلی به این برنامه‌ها توجه می‌کرد، اگه جلویش را می‌گرفتم تکرار برنامه را می‌دید و در حال حاضر نمی‌توان بچه‌ها را کاملاً از این برنامه‌ها دور نگه داشت.

نصیرانی ادامه داد: به دوستانش گفت می‌خواهم برنامه عصر جدید اجرا کنم، اما توضیح نداد، به ما هم چیزی نگفته بود و از خلوتی خانه استفاده کرد، پارچه‌ای به گردن بست، یک بلوک را به روی یک سطل کنار ستون فلزی پارکینگ خانه قرار داد و بالای آن رفت، پارچه را به حلقه ستون آویزان کرد و خواست خود را دور ستون بگرداند.

وی خاطرنشان کرد: او به دنبال امتحان برنامه‌های هیجان‌انگیز بود، اما از این آزمون برنگشت.
سیمرغ

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *