اخبار 1730 روز پیش
بدون دیدگاه

رسول نجفیان در تئاتر شهر ترانه می‌خواند

«آدمها، قصه ها، آوازها» عنوان تازه‌ترین پروژه اجرایی مجموعه تئاتر شهر است که از روز یکشنبه شانزدهم تیرماه به کارگردانی کامران شهلایی در کافه تریای اصلی این مجموعه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «آدم‌ها، قصه‌ها، آوازها» به نویسندگی و کارگردانی کامران شهلایی و بازی رسول نجفیان در قالب دور تازه اجرای نمایش‌های فضای کافه مجموعه تئاتر شهر از روز یکشنبه شانزدهم تیرماه در کافه تریای اصلی میزبان مخاطبان خواهد بود.

در توضیح این اثر نمایشی آمده است: «آدم‌ها، قصه‌ها، آوازها نمایشی مستند و موزیکال براساس خاطرات نوستالژیک و ترانه‌های رسول نجفیان است که بسیاری از آنها توسط ایشان برای اولین‌بار اجرا خواهد شد و تا به حال شنیده نشده است. این اجرای موزیکال و کافه‌ای بر اساس فهرستی (منو) که امکان انتخاب به تماشاچی می‌دهد اجرا می‌شود و هر شب با شب قبل متفاوت اجرا می‌شود.»

نمایش «آدم‌ها، قصه‌ها، آوازها» به کارگردانی کامران شهلایی و بازی رسول نجفیان از روز یکشنبه شانزدهم تیرماه ساعت ۲۰ با مدت زمان ۷۰ دقیقه در کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

شکوفه بابایی دستیار کارگردان، مهتاب قرآنی گرافیست، نسیم قنبری طراح لباس تبسم ارگی عکاس دیگر عوامل اجرایی نمایش «آدم‌ها، قصه‌ها، آوازها» را تشکیل می‌دهند.
آنلاین

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *