کی روش
rss 1944 روز پیش
بدون دیدگاه

نورچشمی ‌کی‌روش در تیم ملی جدیدترین خرید تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی مشکلی برای جذب بازیکن محبوب کارلوس کی‌روش ندارد.

ورزش11 نوشت: باشگاه تراکتورسازی با محمدرضا زنوزی فصل متفاوتی را تجربه می‌کند و تی‌تی‌ها به واسطه خرید‌های میلیاردی مالک متمول خود در لیگ هجدهم امیدهای فراوانی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

برخلاف گمانه‌زنی‌های مختلف درخصوص سفر بازیکنانی مانند طارمی و قوچان نژاد به‌تبریز، باشگاه تراکتورسازی در اوج آرامش فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی خود را پیگیری می‌کند.

آخرین آخبار رسیده از این باشگاه توافق دوباره با استوکس و لی اروین محسوب می‌شود و با این وجود باید حضور بازیکنانی مانند طارمی را در تراکتورسازی منتفی دانست.

اما در خصوص جذب مدافع نیز راه‌کار جالبی به ذهن سران فوتبالی تبریز رسیده است، حضور ثابت محمد حسین کنعانی زادگاه در اردوی‌های تیم ملی و تجربه این بازیکن باعث شده تا باشگاه تراکتورسازی به‌دنبال جذب او باشد.

محمد حسین کنعانی زادگان

وجود مالک مشترک بین باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی (تیم حال حاضر کنعانی زادگان) کار انتقال این بازیکن به تیم اول شهر تبریز را راحت‌تر کرده است.

یکی دیگر از آیتم‌هایی که می‌تواندانتقال کنعانی‌ زادگان به تراکتورسازی را آسوده‌تر کند، جابجایی این بازیکن با علی عبدلله زاده‌ای محسوب می‌شود.

گفتنی است که علی عبدلله زاده از اواسط نیم‌فصل اول به دلیل برخی مشکلات از لیست تقوی برای همیشه کنار گذاشته شده و هنوز وضعیت نهایی او مشخص نیست.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *