feed 1956 روز پیش
بدون دیدگاه

دومين خريد جديد «پرسپولیس» از تراکتورسازی مى آيد

مسئولان باشگاه پرسپولیس تهران درصدد جذب محمد مسلمی پور، مدافع جوان تیم تراکتورسازی تبریز هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نیم فصل نخست لیگ هجدهم فوتبال ایران با قهرمانی سپاهان اصفهان به پایان رسید و با شروع نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه‌ها درصدد هستند تا بازیکنان مدنظرشان را جذب کنند.

در جلسه‌ای که (شنبه) برانکو ایوانکوویچ با ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس داشت، درخواست کرد که ۳ بازیکن در پست‌های دفاع چپ، دفاع میانی با قابلیت بازی در پست هافبک تدافعی و مهاجم جذب کنند و همچنین بازیکنان جوانی از تیم ملی امید به ترکیب تیم اضافه شوند.

از روز گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس مذاکرات ابتدایی را با بازیکنان مدنظرشان (محمدحسین مرادمند و محمد مسلمی پور) آغاز کردند و درصدد جذب این 2 بازیکن هستند.

مسلمی پور که دفاع چپ بازی می‌کند، در سال گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشت و بازی‌های درخشانی هم انجام داد، اما در فصل جدید و با حضور احسان حاج صفی، کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال ایران در تبریز، موفق نشده زیاد بازی کند و شاید به همین دلیل از جمع شاگردان محمد تقوی جدا شود.

این بازیکن هم اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران است و خود را برای حضور در کیش و برگزاری 2 بازی دوستانه مقابل سوریه آماده می‌کند.

مسلمی پور، در عضویت تیم ملی امید ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ اندونزی هم بود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *