تصویر پیدا نشد !
اخبار 2452 روز پیش
بدون دیدگاه

خانم جریمه می شوی تا یادت باشد اینطور وارد استخر نشوی!

یک سازمان غیردولتی فعال، در محکومیت این اقدام گزارش کرد: بورکینی به هیچ‌وجه نمی‌تواند مشکل بهداشتی برای استخر پیش آورد. چرا که لباس ویژه شنا در استخر است.

در یک اقدام حیرت انگیز، مالک اقامتگاهی خصوصی در نزدیکی مارسی واقع در جنوب فرانسه از زنی بورکینی‌پوش۴۹۰ یورو بعنوان غرامت طلب کرد.

به گزارش یورونیوز، مالک این اقامتگاه در توضیح درخواست خود گفته پس از شنا با بورکینی استخر عمومی باید ضدعفونی شود.

این در حالی است که برای سم زدایی مواردی نظیر دفع ادرار دست به چنین رفتارهایی نمی زنند.

یک سازمان غیردولتی فعال در مبارزه با اسلام‌هراسی، ماجرای فادیلا، زن بورکینه پوش را منتشر کرد که از درخواست مالک اقامتگاه بهت‌زده شده بود.

بویژه که از همسر و سه فرزندش در حالی که فادیلا در حال شنا بود خواسته شد تا استخر را ترک کنند.

به گفته فادیلا، مالک اقامتگاه کمی بعد‌تر در تماس تلفنی با وی گفته بود سندیکای ساختمان از او خواسته تا مانع از شنا کردن زنان بورکینی‌پوش در استخر شود. مالک اقامتگاه ادعا کرده که کسی از فادیلا خواسته بود استخر را ترک کند. حال آنکه فادیلا ناباورانه چنین ادعایی را رد می‌کند و می‌گوید کسی از آنها چنین درخواستی نکرده بود.

در پی آن مالک اقامتگاه از فادیلا و همسرش خواست تا هزینه تخلیه آب استخر، نظافت آن و غرامت برای غیرقابل استفاده بودن موقت استخر را بپردازند.

پس از آنکه فادیلا و همسرش از پرداخت مبلغ درخواستی امتناع کردند مالک اقامتگاه از پس دادن ودیعه ۴۹۰ یورویی آنها خودداری کرد، بدون آنکه مدرکی به آنها ارايه کند.

به گزارش این سازمان غیردولتی فعال در مبارزه با اسلام‌هراسی، بورکینی فادیلا به هیچ‌وجه نمی‌توانسته مشکل بهداشتی برای استخر پیش آورد. چرا که فادیلا با لباس ویژه شنا در استخر بوده است.

بورکینی، لباس شنایی است که گروهی از زنان مسلمان برای شنا کردن در امکان عمومی به جای بیکینی می‌پوشند زیرا تمام بدن را به جز صورت و کف دست می‌پوشاند.

پوشیدن این نوع لباس شنا در حدود سی منطقه ساحلی فرانسه برای مدتی ممنوع شده بود تا این که عالی‌ترین دادگاه اداری فرانسه در تابستان گذشته این قانون را به حالت تعلیق درآورد.

با این همه بحث درباره این قانون جنجالی در داخل و خارج فرانسه همچنان ادامه دارد.

اذیت و آزار مسلمانان در سراسر اروپا بویژه با قدرت گرفتن گروه های راست افراطی هر روز بیشتر می شود و گزارش های متعددی از این گونه رفتارهای نژادپرسانه در رسانه منعکس می شود.

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *