خربین
اخبار 1931 روز پیش
بدون دیدگاه

جدیدترین گزینه تراکتورسازی؛ قاتل سوری پرسپولیس!/عکس

تراکتورسازی برای تقویت خط حمله خود، گزینه‌های بزرگی را مدنظر قرار داده است و در جدیدترین نامی که مطرح شده آنها خواهان به خدمت گرفتن مهاجم سرشناس الهلال هستند.

ورزش 11 – پس از جدایی استوکس، نام‌های فراوانی برای جانشینی او در ترکیب تراکتورسازی مطرح شد، بازیکنانی مانند طارمی، قوچان‌نژاد و … که تقریبا همه این اسامی، به نوعی به تراکتورسازی لینک شده‌اند، اما جدیدترین نامی که پیرامون تیم اول تبریز مطرح شده است یک گزینه آشنا و جذاب است. عمر خربین! ستاره سوری الهلال.

زنوزی، مالک تراکتورسازی به هواداران این تیم وعده داده که در نیم فصل مهاجمی گلزن و بزرگ جذب کند و از تیفوسی‌های این تیم خواسته به شایعات پیرامون این تیم گوش ندهند. اما فصل نقل و انتقالات و تیمی که نشان داده قدرت خرید بازیکنان گران‌قیمت را دارد می تواند خوراک هر شایعه‌ای را داغ کند.
عمر خربین که در ایران به قاتل پرسپولیس معروف است در لیست فروش الهلال عربستان قرار دارد و صحبت‌هایی نیز مبنی بر انتقالش به لیگ مصر شنیده می شود اما هنوز چیزی رسمی نشده و این بازیکن کماکان بلاتکلیف است. همین موضوع باعث شده تا برخی واسطه‌ها مذاکراتی را با مدیربرنامه این بازیکن و تمایلش برای پیوستن به تراکتورسازی را جویا شوند.
برخی از منابع خبری مانند یورواسپورت عربی اعلام کردند تیم مصری دیگر به دنبال خربین نیست، خبری که می تواند دست تیم ایرانی را برای جذب او بازتر بگذارد. بنا به اعلام سایت ترانسفر مارکت ارزش او تقریبا 2 میلیون دلار است اما به نظر می رسد خربین با رقمی 1 میلیون دلاری نیز حاضر به پوشیدن پیراهن سرخ تراکتور خواهد بود. در صورت رسمی شدن این انتقال، باید در انتظار تقابل این گلزن سوری با پرسپولیس و استقلال باشیم که خاطره خوبی از او ندارند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *