اخبار 1964 روز پیش
بدون دیدگاه

فیلم:کری خوانی هواداران تراکتور سازی برای هواداران پرسپولیس : تشویق را از ما یاد بگیرید !

پس از انتشار کلیپی از شیوه جالب تشویق هوادارن تیم تراکتورسازی هواداران تراکتورسازی با کنایه به هواداران پرسپولیس عنوان می کنند که تشویق کردن را از ما بیاموزید. نه اینکه در طول ۹۰ دقیقه تنها با شیپور زدن و بدون حرکت خاصی در ورزشگاه حاضر شوید.

پارس فوتبال:این روزها کلیپی در فضای مجازی دست به دست می شود که شیوه جالب تشویق هواداران تیم تراکتورسازی که شبیه تشویق هواداران تیم های مطرحی چون گالاتسرای ، فنرباغچه و بشیکتاش درترکیه است در آن مشاهده می شود.
نکته جالب این است که پس از انتشار گسترده این کلیپ در فضای مجازی ، هواداران تراکتورسازی با کنایه به هواداران پرسپولیس عنوان می کنند که تشویق کردن را از ما بیاموزید. نه اینکه در طول ۹۰ دقیقه تنها با شیپور زدن و بدون حرکت خاصی در ورزشگاه حاضر شوید.
باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز، که بیشتر با نام تراکتورسازی، یا به صورت مخفف تراکتور و در بین طرفداران خود به اسم تیراختور شناخته می‌شود، یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در ایران است. این تیم در سال ۱۳۴۹ خورشیدی با حمایت کارخانهٔ تراکتورسازی، در شهر تبریز بنیان‌گذاری شد و تا اردیبهشت سال ۱۳۹۷ در مالکیت سپاه عاشورا بود. این باشگاه در خرداد ۱۳۹۷ و در یک مزایده، به محمدرضا زنوزی مطلق واگذار شد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *