اخبار 77 روز پیش
بدون دیدگاه

خودروی وارداتی بازار ایران نیامده تغییر کرد

کیا در کنار رونمایی از کارنیوال جدید، از فیس لیفت کیا K۵ یا همان اپتیمای خودمان رونمایی کرد. کیا K۵ جزو خودروهایی است که به زودی با مدل ۲۰۲۳ وارد بازار ایران خواهد شد.


امیرمسعود عابدین: تغییرات در فیس لیفت K۵ آنچنان چشمگیر نیستند. نمای جلوی، همان شکل مشبک خود را حفظ کرده که با دریچه‌های گوشه‌ای بزرگ‌تر و چراغ‌های جدید و تهاجمی‌تر همراه شده است. چراغ‌های جلو دارای امضای ال‌ای‌دی «نقشه ستاره‌ای» هستند و شبیه به رعد و برق است.
در نمای عقب چراغ‌های جدید، همراه با صندوق عقب اصلاح شده که دارای اسپویلر یکپارچه است و همچنین دیفیوزر جدید، به تغییرات نمای بیرونی ادامه می‌دهند.
فضای داخلی K۵ دارای مجموعه جدیدی از کنترل‌ها در زیر دریچه‌های هوا مرکزی است. کیا امکاناتی را در برخی از تریم‌ها ارائه می‌دهد، برای مثال در تریم EX، سیستم صوتی بوز، صندلی راننده برقی قابل تنظیم در ۱۰ جهت و گرمکن فرمان عرضه می‌شود.
بزرگترین تغییر K۵ مربوط به پیشرانه آن است. موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی، جایگزین موتور ۱.۶ لیتری توربو در مدل‌های غیر GT می‌شود. قدرت تولیدی به ۱۹۱ اسب بخار افزایش می‌یابد که نسبت به K۵ قبلی یک افزایش اندک است. نسخه GT هنوز هم با پیشرانه ۲.۵ لیتری توربوشارژ با ۲۹۰ اسب بخار قدرت عرضه می‌شود. کیا K۵ و کارنیوال جدید برای اولین بار در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۲۴ که در ۱۰ فوریه آغاز می‌شود، رونمایی خواهند شد.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *