اخبار 124 روز پیش
بدون دیدگاه

اتو بخار یا بخارگر؟

من؛ منِ جذاب

تعریف شما از یک فرد جذاب چیست؟

آیا بدون لباسِ تمیز، مرتب و اتوکشیده، چیزی از جذابیت فرد باقی می‌ماند؟

***

لباس‌ها یکی از اصلی‌ترین بخش‌های جذابیت افراد هستند و در اولین برخورد معمولاً تأثیر زیادی روی فرد مقابل دارند.

پوشش‌ها به عنوان یک عامل مهم در جذابیت و ارتباطات اجتماعی نقش دارند. تأثیر رنگ‌ها، انطباق با شخصیت، تأثیر قد و اندام، و نقش تغییر لباس‌ها از جمله عواملی هستند که تأثیر قابل توجهی بر جذابیت دارند. از این رو، انتخاب آگاهانه و هوشمندانۀ لباس‌ها و مرتب، تمیز و اتوکشیده نگه داشتن آن‌ها می‌تواند در افزایش جذابیت و اعتماد به نفس افراد تأثیرگذار باشد.

حتماً برای شما هم پیش آمده است که در حال رفتن به مهمانی یا یک قرار مهم باشید، ولی ناگهان متوجه شده‌اید قسمتی از لباستان چروک است؛ دیگر نیازی نیست به سراغ اتو و میز اتو بروید. بلکه وسیله‌ای جدید به نام بخارگر به بازار آمده است که این مشکل را در کمترین زمان و به راحتی حل می‌کند.

بخارگر که به اتو بخار ایستاده نیز شناخته می‌شود، یکی از لوازم جدید خانگی است که با استفاده از بخار سبب می‌شود چروک لباس‌ها باز شود.

بخارگر یک مخزن آب دارد و با بالا بردن دمای آب موجب می‌شود آبْ بخارکرده و با استفاده از این بخار داغ و از طریق سری‌های مختلفی که برای خروج بخار تعبیه شده، چروک لباس را باز کند. بخارگرها نحوۀ استفاده بسیار ساده‌ای دارند و دیگر نیاز به داشتن میز اتو و سایر لوازم کمکی نیست. البته در برخی مدل‌های بخارگر یا اتوبخار ایستاده میز خاصی نیز طراحی شده است.

بخارگر ها در مقایسه با اتو بخار، استفاده کمتری دارند اما بسیار سریع و آسان خطوط لباس را صاف می‌کنند.

در حال حاضر دو مدل بخارگر کاربردی در بازار وجود دارد. یک مدل آن به صورت دستی است و قابل حمل بوده و فضای کمتری را در منزل شما اشغال خواهند کرد و می‌توان از آن در محل‌های گوناگون استفاده کرد. مدل دیگر بخارگر به صورت ایستاده بوده و دارای یک لولۀ خرطومی و آویز لباس است که همین ابعاد بخارگر برای حمل و جابه‌جایی آنقدرها گزینه مناسبی نخواهد بود، اما قدرت بیشتری داشته و نتیجۀ قابل قبول‌تری را به همراه خواهد داشت.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که بخارگرهای دستی به طور معمول دارای مخزن آب کوچک‌تر هستند و در فواصل زمانی کوتاه‌تری باید پر شوند.

اتو بخار معمولی برای بهتر انجام شدن کار و جلوگیری از سوختن فرش یا پارچه به میز اتو نیاز دارد، اما اتو بخار ایستاده یا بخارگر نیازی به این موارد ندارد.

دلایل متعددی برای استفاده از یک بخارگر وجود دارد. از جمله صرفه جویی در زمان و استفاده راحت و آسان.

زندگی این روزها همۀ ما را با کمبود وقت جدی مواجه ساخته است. زندگی شهری فرصت کافی برای پرداختن به تمام امور را از ما دریغ کرده است. اما پرداختن به وضعیت ظاهری با وسایل و تکنولوژی‌های جدید به سادگی ممکن شده است.  استفاده از بخارگر در زمان شما صرفه‌جویی خواهد کرد. دیگر لازم نیست برای اتو کشیدن، لباسِ خود را صاف روی میز اتو پهن کنید و اتو را چندین بار روی سطح لباس بکشید. لباس را آویزان کرده و سری بخار را روی پارچه بکشید. این حرکت فرایند اتوزدن را برای شما سریع‌تر می‌کند و باعث می‌شود در زمان صرفه‌جویی کنید.

شاید استفادۀ از اتو و اتوبخار به امری متداول و معمول تبدیل شده باشد، اما هنوز هم هستند کسانی که ندانند چگونه باید اصولی و درست از اتو استفاده کنند. درست اتو کردن به مهارت و تجربۀ فراوان نیاز دارد و برای یادگیری بسیاری از تکنیک‌ها و شناختن پارچه‌های مختلف باید صبر پیشه کرد. اما استفاده از بخارگر بسیار آسان است. فقط کافیست سر بخارگر را گرفته و آن را از پایین به بالا حرکت دهید و بگذارید بخار کارش را انجام دهد. اما باید این نکته را نیز در نظر گرفت که اکثر بخارگرها به شما خط اتو نمی‌دهد، اگر برای شلوار و پیراهن خود خط اتو می‌خواهید بهتر است از اتو بخار استفاده کنید.

بخارگر فقط برای صاف کردن خطوط لباس نیست؛ می‌توانید تخت خواب و پرده را نیز با آن تمیز کنید، زیرا بخار درون مخزن دستگاه آنقدر داغ است که بتواند میکروب‌ها و باکتری‌های مضر را از بین ببرد. همچنین این که برخی لباس‌ها مانند لباس عروس و لباس‌هایی که ملیله‌دوزی و سنگ‌کاری دارند را نمی‌توان با اتوی معمولی یا اتوی پرسی اتو کرد.

تفاوت‌های زیادی بین اتوبخار با بخارگر یا اتوبخار ایستاده وجود دارد، از جمله اینکه اتو بخار ایستاده یا بخارگر بر خلاف اتو بخار معمولی به میز اتو احتیاج ندارد.

از اتوبخار ایستاده یا بخارگر در بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لباس می‌توان استفاده کرد.

بخارگرها مانند اتوها قابلیت‌های متفاوتی دارند، و جنس کفی اکثر آن‌ها از تفلون است.

بخارگرها مخزن آب دارند و قابلیت تنظیم دمای بخار خروجی نیز در بعضی از آن‌ها تعبیه شده است، همچنین حرارت دستگاه را می‌توان با توجه به جنس پارچه تغییر دارد.

نمونه‌های هوشمندتر بخارگرها نشانگر مخصوص برای مخزن آب دارند تا در صورتی که آب دستگاه رو به اتمام بود شما سریعاً مطلع شوید.

در بعضی از بخارگرهای ایستاده رسوب‌زدایی به صورت اتوماتیک انجام می‌شود ولی در نمونه‌های دستی و کوچکتر حتماً باید از آب جوشیده شده استفاده کرد.

قطع هوشمند و خودکار، بخاردهی پیوسته، سیستم اسپری آب، سیستم ضد چکه و… از امکاناتی است که تنها روی بعضی از مدل‌های بخارگر مانند بخارگرهای ایستاده تفال تعبیه شده است.

اتوبخار و یا بخارگرهای تفال به گونه‌ای طراحی شده‌اند  که با تمام نیازهای شما مطابقت دارند.

شما می‌توانید از بخار عمودی گرفته تا اتو کردن افقی، موقعیت اتوکشی جدید 30 درجه و تجربه مراقبت از لباس را در اتو بخارگر QT2020 تفال تجربه کنید. بخارگر تفال به گونه‌ای طراحی شده است که اندازه آن مناسب انواع لباس‌ها است.

فشار قوی به لطف قدرت بخار زیاد، نتایج اتوی کاملی را ارائه می‌دهد.

فشار بخار تا 5.8 بار، خروجی مداوم بخار تا 90 گرم در دقیقه و افزایش بخار فوق العاده قوی تا 200 گرم در دقیقه  از ویژگی‌های این مدل بخارگر است.

سهولت استفاده با سرآهنی جدید در اتو ایستاده QT2020 بهبود یافته است.

فناوری Smart Protect  یک سیستم مراقبت از پوشاک پیشرفته است که استفاده از آن برای ظریف‌ترین پارچه‌ها، مانند ابریشم، با فناوری بدون نیاز به تنظیمات است، که در این مدل تغییر و بهبود چشمگیری یافته است.

طراحی کاملاً جدید راحت و سبک سر آهنی با نوک دقیق که تا نصف وزن اتو بخار سنتی است، تجربه اتوکشی لذت‌بخشی را به شما عرضه می‌کند.

مخزن IXEO با حجم یک لیتر برای حداکثر راحتی استفاده و با قابلیت جابجایی است، که نیاز به پر کردن مداوم ندارد و به شما امکان می‌دهد زمان اتوکردن کوتاه‌تری را تجربه کنید.

بخارگر تفال مجهز به چرخ‌های کوچک در زیر پایه که با آن می‌توانید به راحتی آن را بدون زحمت جابجا کنید. با این حال، اگر مایل به نگهداری محصول هستید، می‌توانید آن را تا ارتفاع 105 سانتی‌متر پایین بیاورید؛ سپس می‌توان آن را به راحتی در یک رختکن یا کمد قرار داد.

دستگاه بخارگر تفال شما طوری طراحی شده است که با آب لوله‌کشی کار کند.

اگر به ظاهر و جذابیت خود اهمیت می‌دهید به اتوبخار ، اتو مخزن‌دار یا بخارگر تفال اعتماد کنید.

من، منِ جذاب شما با تفال چشمگیرتر است.

حامد حسینی پناه کرمانی

18/10/1402

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *