اخبار 150 روز پیش
بدون دیدگاه

برگزاری گردهمایی ملی محققان اقتصادی اجتماعی و ترویجی در اصفهان

با حضور 80 نفر از محققان بخش اقتصادی اجتماعی سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی برنامه عملیاتی چهار ساله تحقیقات مرتبط با حوزه کشاورزی با نگاه به اسناد بالادستی مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

به گزارش تماشاگرآنلاین به نقل روابط عمومی مرکز تحقیقات ،آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان ،اولین روز از گردهمایی ملی دو روزه محققان اقتصادی اجتماعی و ترویجی سازمان تحقیقات ،آموزش و ترویج کشاورزی در تاریخ هفتم آذرماه 1402 به میزبانی استان اصفهان و با حضور 80 نفر از محققان بخش برگزار شد.
در ابتدای جلسه احمد سلیمانی پور ،رئیس بخش اقتصادی اجتماعی مرکز ،ضمن تشکر از شرکت کنندگان و سازمان های مشارکت کننده در خصوص روند اجرایی گردهمایی توضیحاتی ارائه کرد.

سپس محسن دادار ،رئیس مرکز در سخنانی به اهمیت تعیین استراتژی های مناسب و برنامه ریزی واقع بینانه ی مراکز تحقیقاتی و نقش آن در شناسایی و برطرف نمودن مشکلات اساسی بخش کشاورزی پرداخت. وی سپس به مواردی از برنامه های طراحی و اجرا شده توسط مرکز اصفهان اشاره کرد. در ادامه علیرضا نیکویی ،مدیر کل دفتر امور اقتصادی سازمان در سخنانی به برنامه ها وپیگیری های انجام گرفته با هدف افزودن بر اثربخشی فعالیت های سازمان پرداخت. در ادامه محققان و کارشناسان حاضر در گردهمایی به ارائه گزارش هایی در خصوص فعالیت های دبیرخانه بهره وری ،ترفیع و ارتقاء ، برنامه ریزی خدمات و تولیدات فناورانه و تحقیقات اقتصادی اجتماعی پرداختند.


بخش دوم نوبت صبح روز اول گردهمایی به ارائه گزارش های دبیران مناطق اختصاص داشت. از جمله مهمترین موضوعاتی که در این گزارش ها به آن ها پرداخته شد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم : بررسی مسائل ،مشکلات و چالش های پیش روی استان ها در بخش کشاورزی ،سیاست گذاری های استانی ،پیشنهادات برنامه ای به منظور برون رفت از مشکلات ،تعیین اولویت های تحقیقاتی بخش های اقتصادی اجتماعی و ترویجی سازمان ،تعیین چالش های اصلی بخش کشاورزی ، برنامه عملیاتی چهار ساله تحقیقات مرتبط با حوزه کشاورزی با نگاه به اسناد بالادستی . برگزاری نوبت بعد از ظهر روز اول به برگزاری دو کارگاه آموزشی با عناوین اکسل پیشرفته و نرم افزار بهره وری و کارایی اختصاص داشت. برنامه ی پایانی روز اول بازدید از برخی اماکن تاریخی و گردشگری شهر اصفهان بود.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *