اخبار 191 روز پیش
بدون دیدگاه

بهترین کرم پودر در دنیا

کرم پودرها یکی از مهم ترین محصولاتی هستن که روی زیبایی و کیفیت میکاپ تاثیر خیلی زیادی دارن.


اگر از محصول مناسب و درستی استفاده نکنید مطمئن باشین نتیجه ای که میخواین رو نمیگیرنو هر محصولی که بعد از اون استفاده کنید، زیبایی خودش رو نشون نمیده چرا کهبِیس میکاپ که کرم پودر هستبه درستی انتخاب و استفاده نشده.

ما درمای سفورا بهترین محصولات رو به شما معرفی میکنیم تا بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشین.این جا 5 تا از بهترین کرم پودر های دنیارو به شما معرفی میکنیم و ویژگی و مزایای هرکدوم رو بررسی خواهیم کرد پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشین.

کرم پودر نارس

اولین محصول از برند محبوب نارس هست، که یکی از بهترین و لوکس ترین برندهای دنیاست. این کرم پودر مناسب برای افرادی هست که پوستی نرمال و خشک دارن و کرم پودری میخوان که پوستشون رو در کنار کاور کردن ، خیلی با طراوت ، شاداب و سالم کنه و اون رو از حالت کدری و خستگی بیرون بیاره.

کرم پودر نارس موندگاری 16ساعته ای داره و توی این تایم پوست رو خیلی زیبا و درخشان نشون میده و به هیچ عنوان ظاهر زیبایی که داره از بین نمیره ، پخش و یا محو و اکسید نمیشه.

این کرم پودر ضد انتقال هست به این معنی که اگر بعد از میکاپ بخواید لباستون رو تعویض کنید و یا نیازداشته باشین که از ماسک استفاده کنید خیالتون راحت هست که به میکاپتون هیچ آسیبی وارد نمیشه و به همون شکل اولیه ی خودش باقی میمونه.

این محصول دارای ترکیباتی هست که برای پوست بسیار مفیدن، برای مثال فرمولاسیون اون دارای ترکیبی ازعصاره های سیب، تمشک و هندوانه هست که باعث میشه پوست خیلی باطراوت و درخشان دیده بشه و به مرور زمان بافت پوست رو بهبود میبخشه.

اورجینالِ این محصول رو میتونید در سایت مای سفورا با خیال راحت تهیه کنید و از مزایای فوق العاده ی اون بهره مند بشین. نارس رو میتونید روزانه و یا حرفه ای استفادهکنید.

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی ، یکی از فول کاورترین کرم پودرهای دنیاست که برخلافِ نارس این محصول برای افرادی با پوست مختلط و چرب مناسب هست و میتونه یکی از بهترین گزینه ها برای کسایی باشه که به دنبال محصولی برای کاور کردنِ جوش، لک، جای جوش ، اسکار و…هستن و در عین حال محصولی میخوان که پوستشون رو سنگین و چرب نکنه.

این کرم پودر کاملا گیاهی هستش و هیچ مواد مضری در ترکیبات اون وجود نداره. موندگاری اون 24 ساعته هست و ظاهر نهایی مات و مخملی داره که به دلیلِ خاصیت ضد آب و ضد تعریق و رطوبت بودن اون ، توی شرجی ترین و گرم ترین هوا هم این ظاهر ماتش رو حفظ میکنه .

همونطور که گفتیم هدی بیوتی کاور به شدت قوی داره و با یک یا نهایتا دو پمپ از اون میتونید یک پوشانندگی عالی داشته باشین و مهم ترین نکته ای که وجود داره اینه که حواستون باشه در مرحله ی اول به هیچ عنوان مقدار زیادی از این محصول رو استفاده نکنید، چرا که فید کردنش روی پوست سخت میشه و در نتیجه باعث میشه که پوست و میکاپ خیلی سنگین، کیکی و ماسیده بنظر برسن.

بهترین کار اینه که با مقدار خیلی کم شروع کنید و اگر دیدین نیاز به کاور بیشتری دارین میتونید به اون اضافه کنید.

کرم پودر مک

کرم پودر مک یکی از محبوب ترین کرم پودرها در دنیا که خیلی از افرادی که اون رو استفاده میکنن، حاضر نیستن اون رو با محصول دیگه ای عوض کنن. این کرم پودر برای انواع پوست مناسبه ، میتونه پوست رو آبرسانی کنه و از خشک و کیکی شدن میکاپ جلوگیری کنه، از طرفی خاصیت این رو داره که میزانِ ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل کنه و همین باعث میشه پوست در طول روز چرب نشه و میکاپ براق دیده نشه.

موندگاری این کرم پودر 24 ساعته هست و توی این تایم ظاهری مات و مخملی داره که این مات بودن به هیچ وجه ازبین نمیره.

کاور کرم پودر مک کاملا بستگی به خود شما داره، در واقع به میزانی که از اون استفاده میکنید میتونید از این محصول پوشانندگی بگیرین چرا که این محصول میتونه از طبیعی ترین تا فول ترین کاور رو به شما بده.

از مهم ترین ویژگی های اون اینه که کرم پودر به هیچ عنوان داخل منافذ و خطوط ریز پوستتون نفوذ نمیکنه و پوستتون رو کاملا یکدست و بی نقص حفظ میکنه که این برای افرادی که دارای منافذ هستن و یا کسایی که در طول روز فرصت تمدید میکاپشون رو ندارن بی نظیر هست.

کرم پودر استی لادر

استی لادر یکی دیگه از محصولاتی که برای پوست های نرمال و چرب مناسب هست و میتونه یک گزینه ی عالی برای این نوع پوست باشه. موندگاری 24 ساعته ای داره ، میتونه میزان ترشح چربی پوست رو کنترل کنه برای همین هم شما خیالتون راحته که پوست و میکاپتون در طول روز به هیچ عنوان براق نمیشه و خودش رو چرب نشون نمیده.

این محصول کاور خیلی عالی داره و ویژگی خوبی که داره اینه که پوست رو از حالت طبیعی خودش خارج نمیکنه و اون رو خیلی غیر طبیعی و ماسکه نشون نمیده.

تکسچر فلوئیدی اون باعث میشه کرم پودر خیلی راحت روی پوست فید بشه و به اصطلاح خواب خیلی زیبایی روی پوست داره.

استی لادر یکی از محبوب ترین کرم پودرها بین میکاپ آرتیست ها هست که میتونید اورجینال اون رو در سایت مای سفورا تهیه کنید.

کرم پودر لورال

محصول آخر کرم پودر لورال هست ، محصولی که برای انواع پوست مخصوصا پوست ای نرمال و خشک مناسبه و یکی از سبک ترین کرم پودر ها در دنیاست که کاور عالی هم داره ولی به هیچ عنوان روی پوست حس نمیشه و اون رو سنگین نمیکنه.

لورال، در دو مدل 24و 32 ساعته وارد بازار شده که هر دوی این مدل ها موندگاری و کیفیت عالی دارن که میتونید اون رو با توجه به نیاز پوستتون تهیه کنید.

از مهم تین ویژگی های لورال اینه که منافذ پوستی رو مسدود نمیکنه و باعث به وجود اومدن جوش و لک روی پوست نمیشه.

با هم بهترین کرم پودرها در دنیا رو شناختیم و دیدیم که هرکدوم چه ویژگی و مزایایی دارند .

از مهمترین ویژگی که این 5 کرم پودر به طور مشترک اون رو داشتن این بود که ترکیباتی فاقد مواد مضر دارند و همین باعث میشه هیچ نوع آسیبی به پوست وارد نکنن.

این کرم پودرها و خیلی از محصولاتِ آرایشی و پوستی دیگه رو میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید.

در کنار این ها ، در مای سفورا میتونید آموزش های فوق العاده ای رو در رابطه با میکاپ و مشکلات پوستی ببینید و به خیلی ازmسوالاتتون جواب بدین. در نهایت اگر نیازی به راهنمایی داشتید میتونید با مشاورین سایت در تماس باشین.

 

www.mysephora.ir

برچسب‌ها:

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *