اخبار 238 روز پیش
بدون دیدگاه

ازدواج جنجالی با برادر شوهر 16 ساله / مرگ مشکوک سه برادر به خاطر یک زن 28 ساله + عکس

برنامه اسرا ارول یکی از برنامه های تلویزیونی پرطرفدار ترکی می‌باشد که به مشکلات خانوادگی مصاحبه دهندگان می‌پردازد.


اقتصاد 100:طاها و الیف که از برنامه اسرا ارول درخواست کمک داشتند، ادعا کردند که برادر بزرگ‌ترشان فوت کرده‌ و برادر کوچک‌تر 16 ساله‌شان «عیسی» توسط همسر برادرشان ربوده شده است!

بسیمه سونکار با این برنامه تماس گرفته و در پخش زنده اعلام کرد که با عیسی سونکار ازدواج خواهد کرد! بسیمه سونکار که در سال 2016 با خلیل سونکار ازدواج کرده بود در ماه های اخیر همسرش را از دست داد.
بسیمه سونکار پس از مرگ همسرش با برادر شوهرش در همان خانه ماندگار شد. اسماعیل سونکار پس از مرگ برادرش جان خود را از دست داده و جسد بی جان او در گاراژ خانه پیدا شد!


18 روز بعد برادر دیگر موسی سونکار نیز در خانه خودکشی کرد. پس از همه این اتفاقات ادعا شد که بسیمه سونکار، برادر شوهر 16 ساله خود «عیسی سونکار» را در صندوق عقب ماشینش گذاشته و ربوده است!

بسیمه سونکار که گفته می شود در مرگ 3 برادر سهیم بوده و عیسی سونکار را ربوده است، پس از این ادعاها به پخش زنده متصل شد.
بسیمه با بیان اینکه در ماجراهای خودکشی برادران گناهی نداشته، گفت: «عیسی برادر شوهرم بود اما دیگر شوهر من می شود! او 17 سال سن دارد من 28.

عیسی از من محافظت خواهد کرد. خودکشی این برادرها هم هیچ ارتباطی به من ندارد.» اما الیف و طاها معتقد بودند که بسیمه در مرگ برادر هایشان نقش به سزایی داشته است. پرونده این ماجرا در این برنامه تلویزیونی هنوز بسته نشده است!

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *