حوادث
اخبار 244 روز پیش
بدون دیدگاه

عاقبت تلخ علاقه پسر 18 ساله به زن 45 ساله در تهران

مرگ پسر ۱۸ ساله‌ای صبح چهارشنبه اول شهریور ماه به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش داده شد.


رکنا:ماموران به بازپرس امیرحسین علیمردان گفتند پسر جوان به دلیل مسمومیت در بیمارستان بستری بوده، اما روند درمان برای نجات جان او موثر نبود و این پسر جان خودش را از دست داد.

بازپرس علیمردان دستور شروع تحقیقات و حضور تیم‌های جنایی پلیس آگاهی، تشخیص هویت و پزشکی قانونی را صادر کرد.

در بررسی‌های انجام شده مشخص شد زنی پسر فوت شده را به بیمارستان رسانده و در زمان بستری او گفته‌است: این پسر به من ابراز علاقه می‌کرد، اما من نمی‌خواستم با او در رابطه باشم و همین باعث شد با خوردن دارو اقدام به خودکشی کند.

این در حالی بود که در ادامه تحقیقات خانواده پسر جوان شناسایی شدند. یکی از بستگان متوفی گفت: این دو نفر در اینستاگرام با هم آشنا شده بودند و یک روز قبل از اینکه خبر مرگ را بشنوم پسر جوان با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد از این زن جدا شود، اما زن میانسال مدارک و شناسنامه او را گرفته و پس نمی‌دهد به همین دلیل او نمی‌داند چه باید بکند، بعد هم گفت خودش به هر نحوی موضوع را حل می‌کند. اما بعد از او خبر نداشتم تا اینکه فهمیدم در بیمارستان بستری و فوت شده است.

در پی به دست آمدن این نتایج و تایید اولیه مسولان بیمارستان که پسر جوان بر اثر مسمویت دارویی جان خود را از دست داده است بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا دلیل دقیق مرگ وی پس از معاینات مشخص شود. همچنین با توجه به شکایت خانواده پسر جوان از زن ۴۵ ساله تحقیقاتی در این‌باره آغاز شد تا بررسی شود ادعای کدامیک از طرفین ماجرا درست است.

برچسب‌ها:,

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *