اخبار 319 روز پیش
بدون دیدگاه

آدم فضایی ۳ متری فضای مجازی را به هم ریخت / عکس

فیلمی تازه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که ادعا می‌شود تصویری از یک آدم فضایی سه متری است که هفته گذشته سفینه‌اش در لاس‌وگاس سقوط کرده!


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویر موجودی مرموز که در حیاط پشتی یک خانه در لاس وگاس به دام دوربین افتاده است، به سرعت در فضای مجازی پخش می‌شود و بسیاری آن را به گزارش‌های منتشر شده درباره «سقوط بشقاب پرنده» در لاس‌وگاس مرتبط می‌دانند.
توالی جذاب حوادث از روایت شاهدان عینی از دیدن جسمی درخشان در آسمان و به دنبال آن گزارش برخورد یک شی در حیاط پشتی یک خانه در لاس وگاس موجی از هیجان در فضای مجازی به راه انداخته است.

تصاویر آدم فضایی ۳ متری تازه‌ترین قطعه از پازل این وقایع است. آیا واقعا با موجودی فرازمینی طرف هستیم یا داستان چیز دیگری است؟

اولین بار در روز جمعه این فیلم در فضای مجازی منتشر شد، پستی که با توجه به موج موجود در شبکه‌های اجتماعی خیلی زود بیش از ۶ میلیون بار دیده شد.

به نظر می‌رسد که این پست به گزارش‌های روزهای قبل درباره «سقوط بشقاب پرنده»‌ در منطقه‌ای در لاس‌وگاس اشاره دارد. در آن ماجرا فردی با اداره پلیس تماس گرفت و مدعی سقوط جسمی از آسمان و دیدن موجودات بیگانه شد که بنا بر ادعای او بین ۲.۵ تا ۳ متر قد دارند. البته پلیس با حضور در محل چیز مشکوکی پیدا نکرد و آنطور که در ویدئوی منتشر شده از سوی پلیس دیده می‌شود هنگام ترک محل به شوخی به مرد گفت: «اگر موجودات ۳ متری برگشتند با ما تماس نگیر.»

اوایل همان شب یک افسر پلیس دیگر در لاس وگاس یک گلوله آتشین در آسمان مشاهده کرد. تصویر جسم آتشین ناشناس توسط دوربین پلیس ضبط شده است. شی ناشناس که توسط دوربین داشبورد فیلمبرداری شده است، هنگام حرکت به سمت بالا به شدت می درخشد و این پدیده غیرقابل توضیح باعث تحقیقات بیشتر پلیس شد. با این حال، گزارش شده است که تحقیقات پلیس قادر به تعیین اینکه چه اتفاقی رخ داده یا اینکه آیا این دو رویداد به هم مرتبط هستند، نبود. ملکی که تصادف در آن گزارش شده بود برای روزها مورد بررسی قرار گرفت تا اینکه اداره پلیس تصمیم به بستن پرونده گرفت.

در عین حال علاقه مندان به بشقاب پرندها نیز بر اساس تصویربرداری گوگل ارث، تردیدهایی در مورد صحت این گزارش ایجاد کردند.

البته بدون توجه به شواهد هم قطعا می‌توان متوجه شد که آدم فضایی ۳ متری مورد ادعا در ویدئوی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی جعلی است.
از عدم تطابق صوت و تصویر و تاریخ ضبط ویدئو که با چارچوب زمانی ضبط شده توسط پلیس در تضاد است که بگذریم، کاملا مشخص است که ویدئوی مورد اشاره فیلم واقعی نیست و محصولی دیجیتال است که پیش از این توسط یک تولید کننده محتوا در تیک‌تاک منتشر شده بود.

شگفت اینکه ویدئو در تیک‌تاک چندان بازخوردی نداشت و چیزی حدود ۶۰ هزار بار دیده شد. اما با داغ شدن موضوع بشقاب پرنده‌ها و ماجرای جشم نورانی در وگاس خیلی زود توانست مخاطب زیادی در توییتر پیدا کند!

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *