اخبار 352 روز پیش
بدون دیدگاه

خرید چسب سیلیکات سدیم | فروش | قیمت | کاربرد

کاربرد چسب سیلیکات سدیم یا آب شیشه در صنعت و زندگی ما متفاوت است. به عنوان عایق در بتن، لخته ساز در سرامیک، چسب کارتن، تثبیت کننده خاک، ماده انعقاد، درزگیر، مواد جدا کننده در تصفیه آب و در بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود.

سیلیکات سدیم یک ترکیب شیمیایی با فرمول Na2SiO3 است، آنیون های آن اغلب پلیمری هستند و چسب آن کاربردهای فراوانی دارد. برای خرید چسب سیلیکات سدیم وارد سایت شده و با شماره تماس بازرگانی تماس بگیرید و میزان سفارش با هر درصد خلوص که نیاز دارید، را سفارش دهید.

خرید چسب سیلیکات سدیم

کاربرد چسب سیلیکات سدیم

فروش چسب سیلیکات سدیم به صورت پودر سفید، چسب یا جامد کریستالی می باشد. خرید چسب سیلیکات سدیم در صنعت کاغذ سازی، مقوا و پاک کردن جوهر از کاغذ به خاطر اهمیت کاربرد این ماده است. کاربرد چسب سیلیکات سدیم در صنعت ساخت و ساز برای ساخت بتن، تولید صفحات عایق با دمای بالا و آجر نسوز است. در خودرو سازی از چسب سیلیکات سدیم برای کارهای مختلفی از درزگیری تا اتصالات استفاده می کنند.

نگهداری چسب سیلیکات سدیم

قیمت مقرون به صرفه چسب سیلیکات سدیم برای صنایع که عمده استفاده می کنند اهمیت دارد. کاربرد چسب سیلیکات سدیم در برخی صنایع به عنوان یک کاتالیزور عمل می کند. مانند یک پوشش در خاک باعث تشکیل ژل پلیمری می شود که برای تثبیت و افزایش استحکام خاک مفید است. در صنعت مرغداری برای پوشش تخم مرغ ها جهت جلوگیری از ورود باکتری و تازه ماندن تخم مرغ استفاده می شود. در تولید سیلیکاژل برای نگهدارنده رطوبت از این چسب استفاده می شود. در مواد شوینده نقش حلال چربی و تجزیه پروتئین و نشاسته و خنثی کردن اسیدها را دارد. کاربرد چسب سیلیکات سدیم در تصفیه خانه های فاضلاب به عنوان لخته کننده عمل می کند و فلزات سنگین را با هم ترکیب کرده تا در کف مخزن ته نشین شوند.

قیمت مقرون به صرفه چسب سیلیکات سدیم

درجه سمی بودن سیلیکات سدیم

سیلیکات سدیم یک ماده خورنده است. در صورت قرار گرفتن در معرض آن بدون محافظ چشم و دستکش ممکن است باعث آسیب جدی چشم و تحریک پوست شود. در صورت بلعیده شدن مضر است، شکل خشک آن که به شکل کریستالی است می تواند پوست را خراش دهد. در دسته مواد شیمیایی سرطان زا قرار نمی گیرد اما قبل از خرید چسب سیلیکات سدیم از درجه سمی بودن آن از فروشنده اطلاعات بگیرید. تولید کنندگان سیلیکات سدیم باید اطمینان حاصل کنند که پرسنل در معرض این مواد از تجهیزات حفاظتی چشم و پوست استفاده می کنند.

نگهداری چسب سیلیکات سدیم

نگهداری چسب سیلیکات سدیم باید مطابق با مقررات و استانداردهای ذخیره سازی این محصول باشد. بسته بندی ها باید محکم پلمپ شوند، از ظروف آلومینیومی نباید برای نگهداری استفاده شود زیرا گاز هیدروژن قابل اشتعال تولید می­کند. سیلیکات سدیم نباید با مواد ناسازگار مانند فلزات برنز، سرب، مس، روی، برنج و قلع نگهداری شود.

کاربرد چسب سیلیکات سدیم

نگهداری چسب سیلیکات سدیم در مخازن و انبارها در هنگام دپو محصول باید کاملا ایمن و طبق استاندارد باشد. این محصولات با بالاترین کیفیت، حداکثر کارایی و ارسال سریع از طریق سایت ما ارائه می شود. برای ورود به سایت سیلیکات گستر اصفهان اینجا کلیک کنید و از طریق شماره های بازرگانی با ما تماس بگیرید.

https://silicategostar.com/

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *