اخبار 378 روز پیش
بدون دیدگاه

فروش انواع ورق رنگی، استیل، گالوانیزه و اسیدشویی در آهن 118

کشور ما ایران یکی از بزرگترین و مطرح‌ترین تولیدکنندگان ورق‌‌های فولادی در منطقه خاورمیانه است.

بسیاری از کارخانه‌های تولیدکننده انواع مختلف ورق فولادی در شهرهای مختلف کشور در زمینه فروش ورق رنگی، فروش ورق استیل، فروش ورق اسیدشویی و فروش ورق گالوانیزه به عنوان پرکاربردین انواع ورق‌های فولادی مشغول فعالیت هستند. قیمت هر یک از این ورق‌ها با توجه به فاکتورهایی مانند نوع، جنس، میزان ضخامت، کاربرد و سایز و ابعاد ورق متفاوت است. هر یک از ورق‌های رنگی، استیل، گالوانیزه و اسیدشویی با استفاده از روش‌های نورد سرد و گرم تولید می‌شوند و در صنایع گوناگونی کاربرد دارند. در این مقاله قصد داریم راجع به فروش ورق‌های رنگی، استیل، گالوانیزه و اسیدشویی در یکی از معتبرترین مراکز تولید و فروش محصولات آهنی یعنی مجموعه آهن 118 صحبت کنیم. با مطالعه این مقاله با ویژگی‌ها و کاربردهای پرفروش‌ترین ورق‌های فولادی آشنا خواهید شد.

فروش ورق رنگی

مجموعه آهن 118 سال‌هاست که در زمینه تولید و فروش ورق رنگی به عنوان یکی از پرطرفدارترین انواع ورق‌های فولادی مشغول فعالیت است. در تولید و فروش ورق رنگی از ورق‌های گالوانیزه‌ای استفاده شده است که روی آن‌ها را با یک لایه رنگ الکترواستاستیک پوشش داده‌اند. در اولین مرحله از تولید این محصول سطح ورق‌های گالوانیزه به خوبی از هر نوع ناخالصی، آلودگی، گردوغبار و چربی پاک می‌شود و سپس با عبور غلتک‌هایی خاص از روی آن سطح ورق‌ به صورت صیقلی و کاملا صاف در می‌آید.

در آخرین مرحله یک لایه رنگ الکترواستایک روی سطح صاف و صیقلی شده ورق پاشیده شده و با قرار دادن آن در داخل کوره، رنگ آن اصطلاحا پخته شده و استحکام لازم را به دست می‌آورد. استفاده از رنگ، مقاومت ورق را در برابر عوامل محیطی مانند زنگ زدن و خوردگی در اثر رطوبت به شدت افزایش می‌دهد. فروش ورق رنگی با اهداف مختلفی انجام می‌شود. این محصول در صنایع مختلفی کاربرد دارد. مجموعه آهن 118 قبل از فروش ورق رنگی تمام مراحل تولید آن را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد تا مشتریان این محصول از خرید خود کمال رضایت را داشته باشند. فروش ورق رنگی با مناسب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این مجموعه است.‌ از مهم‌ترین کاربردهای ورق‌های رنگی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.‌

  • استفاده گسترده در صنعت ساختمان‌سازی برای ساخت سقف سوله و سقف شیروانی
  • استفاده در نمای خارجی و داخلی ساختمان‌ها
  • استفاده در صنعت تولید لوازم خانگی
  • استفاده در صنعت حمل و نقل برای تولید بخش‌هایی از ماشین‌های سنگین و تولید اتاقک انواع خودرو
  • استفاده در صنایع فلزی

فروش ورق استیل

ورق استیل یکی دیگر از ورق‌های فولادی پرکاربرد است. مجموعه آهن 118 در زمینه واردات و فروش ورق استیل نیز از سابقه درخشانی برخوردار است. ضد زنگ بودن، مقاومت در برابر خوردگی، استحکام و مقاومت بالا، داشتن سطح بسیار صاف و صیقلی و قابل بازیافت بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های ورق‌های استیل به شمار می‌رود. ورق استیل در کارخانه‌های ایرانی تولید نمی‌شود‌. مجموعه آهن 118 فقط در زمینه فروش ورق استیل فعالیت دارد. این مجموعه ورق‌های استیل باکیفیتی را که از کشورهایی مانند چین، آفریقایی جنوبی و تایوان وارد شده است را با قیمتی مناسبی به فروش می‌رساند‌. مهم‌ترین اهداف فروش ورق استیل استفاده از این محصول در صنایع مختلف است. از مهم‌ترین اهداف فروش ورق‌ استیل می‌توان به کاربردهای زیر اشاره کرد.

  • استفاده در ساخت انواع مختلف لوازم خانگی، لوازم اشپزخانه و ظروفی مانند قاشق و چنگال
  • استفاده در صنایع غذایی
  • استفاده در ساخت انواع تانکر و کامیون
  • استفاده در صنعت تولید خودرو برای ساخت بدنه خودروها
  • استفاده در ساخت هواپیما
  • استفاده در ساخت تجهیزات پزشکی
  • استفاده در تولید سیمان

فروش ورق گالوانیزه

مجموعه آهن 118 با فروش ورق گالوانیزه نیاز بسیاری از صنایع را برآورده کرده است. ورق گالوانیزه جزو ورق‌های پرکاربرد است که با استفاده از ورق روغنی تولید شده و در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش‌های نورد گرم و نورد سرد برای تولید این محصول به کار می‌رود. قیمتی که مجموعه آهن 118 در زمان فروش ورق استیل از مشتریان دریافت می‌کند، بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. برای آگاهی از قیمت فروش ورق گالوانیزه می‌توانید به سایت مجموعه آهن 118 مراجعه کنید. این مجموعه با فروش ورق گالوانیزه باکیفیت مشتریان را از مزایایی مانند ضد زنگ بودن، مقاومت بالا در برابر خوردگی، عدم آسیب‌پذیری در مقابل خراش‌های سطحی، قابلیت شکل‌دهی، قابلیت فرم‌دهی و قابلیت جوشکاری بهره‌مند می‌کند. از مهم‌ترین کاربردهای فروش ورق گالوانیزه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده در تولید مخازن متحرک و مخازن ساکن
  • استفاده در تولید انواع لوله‌ گالوانیزه برای انتقال آب
  • استفاده در ساخت بدنه و سقف سوله‌ها و سالن‌های بزرگ
  • استفاده در ساخت تجهیزات مورد نیاز آشپزخانه از جمله کابینت، یخچال، لباسشویی

فروش ورق اسیدشویی

ورق اسیدشویی یکی دیگر از ورق‌های فولادی پرفروش است که با استفاده از ورق سیاه تولید می‌شود. در زمان فروش ورق اسیدشویی در مجموعه آهن 118 مشتری بابت خرید این محصول قیمت مناسبی پرداخت می‌کند. در واقع یکی از نکات مثبت این مجموعه فروش ورق اسیدشویی و سایر ورق‌ها با قیمتی منصفانه است. در فرایند تولید ورق‌های اسیدشویی برای جداسازی ناخالصی از سطح ورق سیاه، آن‌ها را در داخل اسید قرار می‌دهند. در تولید ورق سیاه با استفاده از روش نورد گرم در پایان تولید روی ورق آب می‌ریزد تا خنک شود. تماس آب با سطح ورق باعث ایجاد اکسید آهن روی آن می‌شود. در واقع قرار دادن ورق‌های سیاه در داخل اسید برای جدا کردن اکسید آهن تشکیل شده در سطح آن است. مرکز آهن 118 با فروش ورق اسیدشویی نیاز بسیاری از صنایع مانند صنعت نفت و گاز، صنعت خودروسازی و صنعت کشتی‌سازی را برآورده می‌کند. از مهم‌ترین اهداف فروش ورق اسیدشویی می‌توان به کاربردهای زیر اشاره کرد.

  • استفاده در تولید ورق‌های روغنی
  • استفاده در تولید انواع مختلف لوله‌ مانیسمان برای انتقال نفت و گاز
  • استفاده در صنعت کشتی‌سازی برای تولید بدنه کشتی
  • استفاده در صنعت خودروسازی برای تولید شاسی و رینگ خودرو

جمع‌بندی

در این مقاله درباره فروش ورق رنگی، فروش ورق استیل، فروش ورق گالوانیزه و فروش ورق اسیدشویی در مجموعه باسابقه آهن 118 صحبت کردیم و به معرفی ویژگی‌ها و کاربردهای هر یک از این محصولات پرفروش پرداختیم. مجموعه آهن 118 در فروشگاه اینترنتی خود علاوه بر فروش ورق اسیدشویی، فروش ورق گالوانیزه، فروش ورق‌های استیل و رنگی در زمینه فروش انواع مختلف میلگرد، تیرآهن، پروفیل، ناودانی، نبشی، انواع لوله، انواع توری نیز مشغول فعالیت است‌. قبل از خرید محصولات مورد نظر خود از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی آهن 118 با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه دهند. امیدواریم از مطالعه این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *