اخبار 446 روز پیش
بدون دیدگاه

راهنما برای خرید شلوار کتان بچه گانه

اگر به دنبال خرید لباس بچه گانه یا شلوار کتان بچه گانه و نحوه اندازه گیری سایز کودک خود و یا کلاه بچه گانه هستید، به مکان درستی آمده اید! با ما همراه باشید.

خرید لباس بچه گانه

نکات اضافی برای خرید لباس زمستانی کودکان

هنگام خرید لباس زمستانی فرزندتان، استراتژی های زیر را در نظر بگیرید. آنها می توانند به محدود کردن انتخاب های شما و افزایش دامنه راحتی وسایلی که می گیرید کمک کنند. برای آب و هوای خود خرید کنید: به عنوان مثال، والدین در شمال غربی اقیانوس آرام، باران زیادی را تجربه می کنند، بنابراین مدیریت رطوبت یک نکته کلیدی است. عایق های مصنوعی که به خوبی رطوبت را کنترل می کنند، منطقی هستند. پوسته های بیرونی ضد آب که قابلیت تنفس نیز دارند ارزش هزینه اضافی را دارند. به عنوان مثال، در آب و هوای سرد و خشک مانند شمال مینه سوتا، کودکان باید برای سرمای شدید آماده باشند. کاپشن های پف دار بسیار منطقی هستند و دستکش های عایق برای دست های کوچک نیز مهم هستند.

سطوح فعالیت بچه‌هایتان را در نظر بگیرید: برای مثال، اگر بچه‌هایتان با شما به پیاده‌روی در هوای سرد می‌روند، به‌طور مداوم گرما تولید می‌کنند، بنابراین کت‌ها و شلوارهای پف‌کرده‌تر و حجیم‌تر کار می‌کنند. این در موقعیت‌های توقف و حرکت تغییر می‌کند، مانند روی تپه سورتمه‌سواری، جایی که حرکت در سربالایی با ایستادن در صف و پایین آمدن در هم آمیخته است. در آن سناریو، یک عایق سنگین تر به حفظ گرما در طول زمان های خرابی کمک می کند.

با درجه بندی دما خرید نکنید: بسیاری از متغیرها بر گرما تأثیر می گذارند. بچه‌ها متابولیسم‌های متفاوتی دارند و آب‌وهوای مانند باد و باران به‌طور چشمگیری میزان گرمای بدن را تغییر می‌دهد. ممکن است درجه‌بندی دمای لباس‌های بچه‌ها را در جاهای دیگر ببینید، اما توصیه نمی‌کنیم به آنها اعتماد کنید. (اما ممکن است برای مقایسه گرمای نسبی دو ژاکت از یک برند مفید باشند.)

برای لایه‌ها برنامه‌ریزی کنید: می‌توانید با استفاده از همان استراتژی بیرونی که استفاده می‌کنید به فرزندتان کمک کنید گرم بماند. با یک لایه پایه فیتیله ای شروع کنید، سپس با لایه های دیگر ترکیب و مطابقت دهید تا با شرایط متغیر سازگار شوید. مطمئن شوید که لباس بیرونی که می‌خرید به اندازه کافی بزرگ باشد تا این لایه‌های اضافی را در خود جای دهد. برای نگاهی عمیق تر به نحوه لایه بندی لباس، اصول لایه بندی را بخوانید.

لوازم جانبی را فراموش نکنید: سر، دست و پای بچه ها به سرعت سرد می شود، بنابراین مطمئن شوید که کلاه گرم و دستکش یا دستکش برای پوشیدن دارند. جوراب های ضخیم به همراه برخی چکمه های زمستانی یا چکمه های بارانی نیز مهم هستند. برخی از والدین کفش‌های پیاده‌روی سبک و ضدآب را برای کودکان خود می‌خرند و تصور می‌کنند که برای پوشیدن روزمره به اندازه کافی محکم هستند.

قبل از اینکه به آن نیاز داشته باشید مطمئن شوید که همه چیز مناسب است: چیزهای کمی گیج کننده تر از اندازه بچه ها هستند. و برندها در نحوه تناسب لباس بچه‌ها بسیار متفاوت هستند. نحوه لباس پوشیدن بچه های خود را برای بیرون از منزل بخوانید تا در مورد اندازه بچه ها بیشتر بدانید. سپس، چه اقلامی را در فروشگاه بخرید و چه آنلاین، همه چیز را به محض اینکه به خانه رسیدید، امتحان کنید. منتظر نمانید تا اولین برف ببارد تا متوجه شوید که چیزها به درستی جا نمی شوند.

شلوار کتان بچه گانه

نحوه اندازه گیری انحنای بدن کودک

برای پیدا کردن درزهای کودک، از یک نوار اندازه گیری پارچه ای استفاده کنید. می توانید از یک تکه رشته استفاده کنید، اما اندازه گیری دقیق چالش برانگیز خواهد بود. از فرزندتان بخواهید پشتش به دیوار و پاهایش روی هم باشد. زانوی آنها را کمی خم کنید، یک سر نوار اندازه گیری خود را در بالای ران داخلی آنها قرار دهید (چروک ران)، به سمت جلو بکشید تا به جایی که مچ پای آنها در حال لمس است برسید، و کشیدن را متوقف کنید تا خواندن خود را دریافت کنید. برای اطمینان از اینکه اندازه‌گیری دقیقی دارید، اگر شخص دیگری برای ثابت نگه داشتن آن‌ها در آنجا باشد مفید است، زیرا بچه‌ها ممکن است کج‌رو شوند که اندازه‌گیری‌های شما را از بین می‌برد.

به عنوان مثال، اگر اندازه کودک شما 20 اینچ (50.8 سانتی متر) است، سطح داخلی او 10 اینچ (25.4 سانتی متر) است. برای اطمینان از اینکه اندازه گیری دقیقی دارید، خود را روی یک پا اندازه بگیرید و سپس آن را با اندازه های پای دیگر خود مقایسه کنید زیرا باید نزدیک باشند. سعی کنید آنها را چند بار انجام دهید تا اندازه گیری دقیقی بدست آورید. فقط به یاد داشته باشید که چند دقیقه بین آنها صبر کنید تا در حین اندازه گیری رشد نکنند!

کلاه بچه گانه

هنگامی که نوزادان به دنیا می آیند، از یک محیط گرم و دنج – رحم – بیرون می آیند و به محیطی می رسند که می تواند کاملاً سرد باشد. به همین دلیل است که پرستاران بلافاصله سرهای کوچک خود را با آن کلاه های بافتنی گرانبها می پوشانند. اما بعد از اینکه نوزاد شما بیمارستان را ترک کرد، نیازی نیست همیشه کلاه بر سر بگذارد، مگر اینکه هوای بیرون سرد باشد.

اگرچه اگر فکر می‌کنید کودکتان در کلاه شایان ستایش به نظر می‌رسد، تا زمانی که راحت به نظر می‌رسند به پوشیدن آن ادامه دهید. اگر در حالی که کلاه بر سر می‌گذارند بداخلاق رفتار می‌کنند یا سرخ شده یا بیش از حد گرم به نظر می‌رسند، آن را بردارید تا ببینید آیا رضایت بیشتری دارند یا خیر. در اینجا نگاهی دقیق تر به این می پردازیم که چه زمانی نوزادان نیازی به استفاده از کلاه دارند.

خرید کلاه بچه گانه برای کودکان و نوزادان کاربردهای متفاوت خود را دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، به وب سایت dgbabyclothes.com مراجعه نمایید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *