اخبار 448 روز پیش
بدون دیدگاه

همایش تغییرات اجتماعی در ایران برگزار می شود

همایش تغییرات اجتماعی در ایران با تاکید بر حوزه جوانان به همت دانشگاه پیام نور مرکز تیران برای اولین بار و در هشت محور اصلی انقلاب اسلامی و تغییرات اجتماعی، جنگ تحمیلی و تغییرات اجتماعی، تغییرات اجتماعی در گذر نسلهای X، Yو Z،زنان و تغییرات اجتماعی ، بحران کرونا و تغییرات فرهنگی اجتماعی، سیاستگذاریهای دولتی و تغییرات اجتماعی، فقر، نابرابری و تغییرات اجتماعی، رسانه ها و تغییرات اجتماعی برگزار می شود.

دکتر اکرم حمیدیان دبیر اجرایی این همایش به تماشاگرآنلاین گفت:مهمترین هدف برگزار کنندگان همایش گردهم آیی صاحب نظران، اساتید و دانش آموختگان رشته های علوم اجتماعی و تقویت احساس تعلق و همبستگی جامعه دانشگاهی و همچنین به بحث گذاشتن و تبادل نظرات در باب تغییرات اجتماعی رخ داده در طی 5 دهه اخیر در کشور ایران است.

وی اضافه کرد:از مهمترین مزایای شرکت در همایش “تغییرات اجتماعی در ایران” علاوه بر آشنایی بیشتر با متخصصان و علاقمندان حوزه جامعه شناسی، چاپ مقالات در مجموعه مقالات نمایه شده در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC است.

دبیر اجرایی این همایش علمی همچنین گفت: زمان و مکان مطلوب برگزاری همایش نیز فرصت مناسبی برای گردشگری و سفر به شهرستان تیران و کرون فراهم می آورد.

علاقمندان به شرکت در همایش ملی تغییرات اجتماعی در ایران می توانند از طریق این لینک در جریان کامل برگزاری و شرکت در این همایش علمی قرار گیرند.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *