اخبار 548 روز پیش
1 دیدگاه

اولین کتاب حاشیه نویسی ورزشی ایران منتشر شد

شیراز- ایرنا- ۲ کتاب مهدی بذرافکن روزنامه‌نگار شیرازی با نام وب‌گزار و حاشیه‌نوشت که از سوی انتشارات نارون و ارشدان تهران به چاپ رسیده است، راهی بازار نشر شد.

این روزنامه نگار شیرازی که فعالیت خود را از دوران نوجوانی با عنوان خبرنگار صفحه دانش‌آموز روزنامه خبر جنوب آغاز کرده، هم‌اکنون سردبیر ۲ پایگاه خبری-تحلیلی خبر نیوز و توریسم آنلاین زیر مجموعه موسسه رسانه‌ای بین‌المللی خبر است.

بذرافکن  در کتاب حاشیه‌نوشت که به گفته او اولین کتاب منتشر شده درباره حاشیه‌های ورزش ایران به شمار می‌رود، به واکاوی مسایل و مشکلات حاشیه ای ورزش ایران پرداخته است.

او در این کتاب عملکرد مسوولین ورزش و باشگاه های ورزشی و همچنین کارهای حاشیه‌ای ورزشکاران را به نقد کشیده است.

بذرافکن در مقدمه کتاب حاشیه‌نوشت توضیح داده که مطالب این کتاب منتخبی از یادداشت‌های او در روزنامه خبر ورزشی در حدود ۲ سال و نیم گذشته است که در ستونی با همین نام در این روزنامه منتشر شده است.

او در ادامه مقدمه این کتاب بیان کرده است: اگر بپرسید نوشته‌های تاریخ مصرف گذشته و چاپ شده در یک روزنامه چه ارزشی برای گردآوری و کتاب شدن دارد، در پاسختان البته با تردید، خواهم گفت که فکر می‌کنم مرور تاریخ و رویدادهای مهم ورزشی کشور برای اهالی حال و آینده ورزش کشور احتمالا عبرت‌آموز باشد.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سهیل گفت:

    بسیار موشکافانه و ریزبینانه به تحلیل و اسیب شناسی حوادث ورزش ایران پرداخته. خداقوت