اخبار 567 روز پیش
3 دیدگاه

خبر مهم رییس سازمان برنامه درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان/ رقم دقیق افزایش حقوق مشخص شد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: افزایش حقوق یک میلیونی شاغلان و ۹۰۰ هزار تومانی بازنشستگان از اول مهرماه اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود میرکاظمی در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، به خبرنگاران گفت: دولت لایحه‌ای برای ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان در ماه‌های باقی مانده سال ارائه کرده بود که مجلس شورای اسلامی تغییراتی در متن لایحه ایجاد کرد؛ در نشست علنی دیروز مجلس، تصویب شد که لایحه برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع و با مشارکت دولت نهایی شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: جزئیات این لایحه در نشست امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و درباره موارد اختلافی توافق شد.

وی ادامه داد: تلاش شد که سقف بودجه رعایت شود هرچند امروز مقداری از سقف بیشتر شد اما دولت انعطاف نشان داد تا این موضوع حل شود و لایحه مذکور در صحن مطرح شود.

میرکاظمی درباره میزان افزایش حقوق، گفت: حقوق شاغلان یک میلیون تومان و حقوق بازنشستگان نیز ۹۰۰ هزار تومان‌ افزایش می‌یابد، برای عائله‌مندی ۲۰۰ هزار تومان و برای هر فرزند ۱۰۰ هزار تومان به حقوق اضافه خواهد شد. البته موضوعی تحت عنوان پرداخت بیشتر از ۹۰۰ هزار تومان به بازنشستگان مطرح است که جمع‌بندی شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره زمان اجرایی شدن افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری خاطرنشان کرد: نظر این است که از آنجاکه مبلغ افزایش، بیشتر شده، از مهرماه این موضوع اجرایی شود.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. حمید کنعانیان گفت:

    سلام اگر قراره تمام بازنشستگان بطور مساوی 900 هزارتومان افزایش داده بشه این کجاش همسان‌سازی حقوق و عدالت هست بازنشسته که 6 میلیون میگیره و بازنشسته که بیش از ده میلیون حقوق میگیره بطور مساوی 900 هزارتومان افزایش داده بشه

  2. حمید کنعانیان گفت:

    سلام چندین خبر در خصوص افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری پخش شده که همه خبرها باهم متفاوت است..

  3. علی مسعودی گفت:

    جناب آقای میرکاظمی و دولت و مجلس و نمایندگان محترم 2 ماه از وعده شما می‌گذرد اما ریالی بحساب بازنشستگان واریز نشده هر چند 900 هزار تومان هزینه 3 کیلو گوشت هست، شماها که فیش بازنشستگان رو می‌بینید خدا وکیلی روتون میشه عددش رو ببینید و یا در جراید و اخبار اعلام کنید؟؟شرایط بیمه و غرامت بازنشستگان و بیمه کننده آن (آتیه سازان حافظ) رو که دیده اید، نظر و کامنتی ندارید دد؟؟؟ ) 30 سال کار کرده ایم و پیر و فرتوت شده ایم چیکار کنیم بیمار شده ایم، هیچ آزمایشگاه و پزشک و داروخانه ای تحویلمان نمی‌گیرد فقططط باید نقدی حساب کنیم، وجدانتان رو قاضی کنید آقایان دولتی و مجلسی